گروه بورس کالا - در معاملات روز15 ماه ژوئن در بورس فلزات لندن قیمت فلزات کاهش یافت. در این روز بیشترین کاهش را نیکل ثبت کرد. کمترین افت را نیز فلز آلیاژ آلومینیوم و آلومینیوم به ثبت رساند.

افت 55‌دلاری آلومینیوم و آلیاژ آلومینیوم
در معاملات روز پانزدهم ژوئن در بورس لندن قیمت آلومینیوم و آلیاژ آلومینیوم ۵۵‌دلار کاهش یافت. آلیاژ آلومینیوم در این روز با نرخ یک‌هزار و ۳۲۰‌دلار و آلومینیوم یک‌هزار و ۳۲۰‌دلار معامله شد.
مس و کاهش 165‌دلاری
در معاملات روز ۱۵ ژوئن مس ۱۶۵‌دلار افت کرد که باعث شد هر تن از آن با قیمت ۵‌هزار و ۷۵‌دلار معامله شود. خرید نقدی این کالا با قیمت ۵‌هزارو ۷۰‌دلار ثبت شد. در انبارهای لندن ۲۸۶‌هزارو۹۷۵ تن مس موجود بود که ۲۶۵‌هزار و۶۰۰ تن معامله شد.
سرب بیشتر از روی کاهش یافت
در معاملات روز ۱۵ ماه ژوئن در بورس لندن قیمت سرب با ۷۶‌دلار کاهش یک‌هزارو ۷۲۰۹‌دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا یک‌هزارو ۷۱۸‌دلار بود.
در این روز روی 71‌دلار افت کرد. در نتیجه هر تن از آن با قیمت یک‌هزار و 601‌دلار و 50 سنت معامله شد. خرید نقدی این کالا یک‌هزار و 601‌دلار بود.
نیکل و افت ۵۵۰‌دلاری
در معاملات روز 15 ژوئن در لندن قیمت نیکل 550‌دلار و قلع 360‌دلار کاهش یافت. در نتیجه هر تن نیکل 15‌هزارو50 تن معامله شد.
خرید نقدی این کالا ۱۵‌هزارو ۲۵ تن کالا ثبت شد. در این روز قلع ۳۶۰‌دلار افت کرد. در نتیجه با نرخ ۱۵‌هزارو ۳۴۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز ۱۵‌هزارو ۳۳۵‌دلار بود.