گروه بورس کالا- در معاملات روز 15 ژوئن و در بورس لندن قیمت محصولات پتروشیمی در ماه‌های جولای و آگوست با رشد همراه بود.

در این روز معاملات نقدی پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن روند ثابتی داشت و تنها در موارد معدودی همچون آسیا نسبت به هفته گذشته با کاهش ۵دلاری روبه‌رو شد.
معاملات نقدی پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن روند ثابتی داشت و تنها پلی‌پروپیلن آسیا کاهش 5دلاری را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.
این در حالی است که خرید ماه جولای نوسانات زیادی نسبت به ۱۲ ژوئن تجربه کرد، تا آنجا که پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به هفته گذشته ۱۰دلار افزایش داشت، همچنین پلی‌پروپیلن اروپا نیز با افزایش ۱۵دلاری روبه‌رو شد و تنها پلی‌پروپیلن آسیا ۵دلار کاهش داشت. محصولات پلی‌اتیلن جهانی و اروپا نیز به ترتیب با افزایش ۱۵و ۵دلاری روبه‌رو شد.
فروش ماه جولای پلی‌پروپیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نسبت به هفته گذشته رشد داشت و با نوسانات بسیاری روبه‌رو شد تا آنجا که فروش ماه جولای پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا با 15دلار افزایش و فروش پلی‌پروپیلن اروپا نیز 5دلار نسبت به هفته گذشته رشد داشت، این در حالی است که فروش پلی اتیلن آسیا در همین ماه با 5دلار کاهش روبه‌رو بود.
در همین روز خرید آگوست پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا با افزایش ۱۰دلاری و اروپا با رشد ۱۵دلاری مواجه بود، به همین ترتیب خرید پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا در این ماه با افزایش ۱۵دلاری و پلی اتیلن اروپا و آسیا نیز با افزایش ۵دلاری روبه‌روشد.
فروش آگوست پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در 15 ژوئن نسبت به هفته گذشته 10دلار افزایش داشت، همچنین فروش پلی‌پروپیلن اروپا 15دلار رشد داشت. فروش‌ماه آگوست پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا نیز 15دلار افزایش داشت و پلی‌پروپیلن اروپا نیز 5دلار رشد کرد.