گروه بورس کالا- در حالی که قیمت شمش فولاد در نخستین روز از هفته جاری در بورس فلزات لندن تثبیت شده و نسبت به هفته قبل تغییری نداشت، اما نرخ فلزات غیر آهنی معامله شده در این بازار با افزایش قیمت همراه شد. بر اساس این گزارش محموله‌های بیلت (شمش فولاد) تحویلی در مدیترانه و خاور دور هر دو بدون تغییر نرخ، ۰۵۹ دلار معامله شدند.

اما در همین حال در بخش فلزات غیرآهنی بیشترین رشد قیمت مربوط به فلز قلع بود که ۲۳۰دلار افزایش قیمت داشت. کمترین افزایش هم مربوط به آلیاژ آلومینیوم و نیکل با ۵دلار رشد قیمت بود. آلیاژ آلومینیوم در این روز ۲هزار و ۷۸۰دلار معامله شد، قیمت خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۷۷۰دلار بود. آلومینیوم ۴۵دلار رشد کرد که با احتساب این افزایش هر تن از آن در معاملات بیست و یکم آوریل ۳هزار و ۱۲دلار و ۵۰ سنت به فروش رفت. خرید نقدی این فلز ۳هزار و ۱۲دلار معامله شد. خرید ۳ ماهه این کالا ۳هزار و ۶۱دلار و فروش ۳ماهه آن ۳هزار و ۶۲دلار به ثبت رسید.

مس ۱۲دلار و ۵۰سنت رشد کرد که نهایتا با این افزایش ۸هزار و ۶۴۱دلار و ۵۰سنت به فروش رفت. ۸هزار و ۶۴۱دلار قیمت خرید نقدی آن بود.

خرید ۳ماهه آن ۸هزار و ۵۵۰دلار و فروش ۳ ماهه آن ۸هزار و ۵۵۱دلار به ثبت رسید. سرب ۱۰ دلار و ۵۰ سنت افزایش یافته که در نهایت هر تن از آن با نرخ ۲هزار و ۸۰۵دلار به فروش رفت. ۲هزار و ۸۰۴دلار نرخ خرید نقدی آن بود. خرید ۳ ماهه این کالا ۲هزار و ۸۱۵ و فروش ۳ماهه آن ۲هزار و ۸۱۶دلار به ثبت رسید. نیکل ۵دلار افزایش یافت در نتیجه در هر تن از آن ۲۸هزار و ۶۵۰دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲۸هزار و ۶۴۵دلار به ثبت رسید. خرید ۳ماهه آن ۲۸هزار و ۹۰۰دلار معامله شد. فروش ۳ماهه این کالا ۲۸هزار و ۹۵۰دلار بود.فلز قلع ۲۳۰دلار رشد کرد که در هر تن با نرخ ۲۱هزار و ۹۰۵دلار به فروش رفت. خرید نقدی این کالا ۲۱هزار و ۹۰۰دلار بود.خرید ۳ماهه این کالا ۲۱هزار و ۹۳۵دلار و فروش ۳ماهه آن ۲۱هزار و ۹۴۰دلار بود.فلز روی در هر تن ۲۱دلار رشد کرد که در نهایت ۲هزار و ۲۱۹دلار و ۵۰ سنت معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲هزار و ۲۱۹دلار روی تابلوها ثبت شد.خرید ۳ماهه و فروش ۳ماهه این فلز به ترتیب ۲هزار و ۲۵۵ و ۲هزار و ۲۶۰دلار بود. موجودی فلز در انبارهای بورس فلزات لندن هم ۳۶هزار و ۵۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، یک‌میلیون و ۲۸هزار تن آلومینیوم، ۱۱۳هزار و ۷۲۵تن مس، ۵۳هزار و ۱۲۵تن سرب، ۵۲هزار و ۸۰تن نیکل، ۸هزار و ۱۹۵تن قلع و ۱۳۱هزار و ۳۲۵تن روی بود که از این مقدار ۳۵هزار و ۲۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۷۹هزار و ۳۷۵تن آلومینیوم، ۹۹هزار و ۵۰۰تن مس، ۵۲هزار و ۴۷۵تن سرب، ۵۱هزار و ۸۴تن نیکل، ۷هزار و ۴۵۰تن قلع و ۱۲۶هزار و ۹۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.