گروه بورس کالا- دیروز در شرکت بورس کالای ایران، جمعا ۱۱‌هزار و ۱۷۵‌تن انواع قیر، روی، فولاد، ذرت و کنجاله دانه های روغنی به ارزش ۵۱میلیارد و ۸۷۶میلیون و ۶۵۰‌هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، تالار این بورس در این روز شاهد جمعا ۱۲‌هزار و ۲۴۵‌تن عرضه و در مقابل ۱۶‌هزار و ۳۷۵‌تن تقاضا برای محصولات فلزی، پتروشیمی و کشاورزی بود که شامل ۸‌هزار‌تن عرضه و در مقابل ۹‌هزار و ۲۱۰ تقاضا برای محصولات پتروشیمی، ۳‌هزار و ۱۰۰‌تن عرضه و در مقابل ۶‌هزار و ۲۰‌تن تقاضا برای محصولات فلزی و یک‌هزار و ۱۴۵‌تن عرضه و در مقابل همین مقدار تقاضا برای محصولات کشاورزی بود.

رینگ محصولات پتروشیمی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات پتروشیمی در گروه قیر، ۷‌هزار و ۱۰‌تن انواع قیر به صورت نقدی در ۵ رینگ معاملاتی به ارزش ۲۰میلیارد و ۵۶۶میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش ۷۳/۶۲ و ۶۵/۳۹درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

رینگ محصولات فلزی

براساس این گزارش، در رینگ محصولات فلزی در گروه فولاد، ۳‌هزار‌تن ورق گرم به صورت نقدی در ۴ رینگ معاملاتی به صورت نقدی و به ارزش ۲۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش ۸۵/۲۶ و ۴۷/۵۱درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

در گروه روی نیز، ۲۰‌تن شمش به صورت نقدی در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۴۹۸میلیون ریال دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش ۱۸/۰ و ۹۶/۰درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

در این رینگ همچنین ۸۰‌تن شمش آلومینیوم عرضه شد که تقاضایی برای آن وجود نداشت.