گروه بورس کالا- دیروز روند افزایش قیمت آهن به ویژه میلگرد از سوی برخی از تولیدکنندگان بخش‌خصوصی و دولتی ادامه داشت.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، طی مبادلات روز گذشته در بازار غیررسمی، میلگرد ۸آجدار کلاف اهواز با رشد ۸/۷درصدی در هر کیلو به مبلغ هزار و ۱۵۰ریال عرضه شد.طی مدت یادشده، میلگرد ۱۰آجدار شاخه اردبیل و البرز نیز با رشد ۴ و ۶/۳درصدی در هر کیلو نسبت به روز قبل از آن در بازار غیررسمی مورد مبادله قرار گرفتند.

در این مدت، میلگرد تولیدی نورد فولاد کرمانشاه بدون تغییر قیمت در بازار تهران به فروش رسید.دیروز میلگرد 12 تا 25 -A3 فولاد آذربایجان با رشدی بین 2 تا 4درصدی در هر کیلو نسبت به روز قبل از آن در بازار غیررسمی و به نرخ هزار و 40ریال تا هزار و 60ریال عرضه شد.طی مدت یاد شده میلگرد عرضه شده از سوی الیگودرز نیز با رشد بین 8/1 تا 5درصد در هر کیلو در بازار تهران مورد مبادله قرار گرفت. در این مدت اما فولاد پارس و کاوه محصول خود را بدون تغییر قیمت در بازار غیررسمی عرضه کردند. در مبادلات روز گذشته بازار غیررسمی تیرآهن نیز با رشد قیمت روبه‌رو شد؛ به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14 و 16 و 18 با افزایش 40هزار ریالی و 60هزار ریالی به فروش رسیدند.طی مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن 20 نیز با افزایش 10هزار ریالی به نرخ 2میلیون و 910هزار ریال در بازار تهران عرضه شد. در این مدت، هر شاخه تیرآهن 22، 24 و 27 با رشد قیمت 30هزار ریالی، 10هزار ریالی و 50هزار ریالی در بازار تهران به ثبت رسید.
توضیح دنیای اقتصاد: لیست قیمت آهن‌آلات که روزنامه هر روز درج می‌کند، مستقیما از تولیدکنندگان فولاد دریافت می‌شود. این قیمت صرفا مبنای معاملاتی نمی‌باشد، فقط جهت آگاهی خوانندگان و خریداران آهن‌آلات ارائه می‌شود تا مخاطبان محترم از حدود قیمت‌ها اطلاع پیدا کنند.