دیروز در شرکت بورس کالای ایران‌، جمعا ۹‌هزار و ۲۲۵‌تن انواع فولاد، قیر، ذرت و کنجاله دانه‌های روغنی به ارزش ۶۶‌میلیارد و ۶۴‌میلیون و ۲۳۵‌هزار ریال داد‌وستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران‌، تالار این بورس در روز دوشنبه شاهد جمعا ۱۴‌هزار ۲۹۵‌تن عرضه و در مقابل ۱۶‌هزار و ۵۳۵‌تن تقاضا برای محصولات فلزی، پتروشیمی و کشاورزی بود که شامل ۵‌هزار و ۷۰تن عرضه و در مقابل ۷‌هزار و ۱۹۰ تن تقاضا برای محصولات پتروشیمی، ۸‌هزار و ۹۶۰‌تن عرضه و در مقابل ۹‌هزار و ۲۶۰‌تن تقاضا برای محصولات فلزی و ۲۶۵‌تن عرضه و در مقابل ۸۵ تقاضا برای محصولات کشاورزی بود.

رینگ محصولات پتروشیمی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات پتروشیمی در گروه قیر، یک‌هزار و ۶۷۰‌تن انواع قیر در ۲ رینگ معاملاتی به ارزش ۴‌میلیارد و ۳۸۳میلیون ریال مورد‌معامله قرار گرفت که از نظر وزن و ارزش ۱۰/۱۸ و ۶۳/۶‌درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

رینگ محصولات فلزی

در رینگ محصولات فلزی در گروه فولاد‌، ۷‌هزار و ۴۷۰‌تن انواع محصولات فولادی در ۵‌رینگ معاملاتی به صورت سلف و نقدی به ارزش ۶۱‌میلیارد و ۳۵۱‌میلیون و ۸۶۰‌هزار ریال داد‌و‌ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۹۷/۸۰ و ۸۷/۹۲‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

رینگ محصولات کشاورزی

در رینگ محصولات کشاورزی در گروه کنجاله‌، ۴۰ تن کنجاله به صورت سلف در ۳ رینگ معاملاتی به ارزش ۱۸۸میلیون و ۷۵‌هزار ریال داد‌و‌ستد شد که از نظر حجم و ارزش ۴۳/۰ و ۲۸/۰درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز در گروه ذرت، ۴۵‌تن ذرت دانه‌ای به ارزش ۱۴۱میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال به صورت سلف در یک رینگ معاملاتی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۵۰/۰ و ۲۲/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. در این رینگ همچنین ۱۷۵ تن شکر سفید عرضه شد که تقاضایی برای آن وجود نداشت.