گروه بورس کالا- قیمت مس در مبادلات 28 فوریه به‌رغم کاهش نرخ آن در مرز 8هزار و 500دلار متوقف شد.
بنابراین گزارش قیمت فروش نقدی مس در مبادلات ۲۸ فوریه ۸هزار و ۴۷۰دلار شد. این در حالی است که مس در مبادلات ۲۸ فوریه از افت ۵۰دلاری برخوردار شده بود.
خرید نقدی و سه ماهه مس هم در مبادلات 28 فوریه معادل 8هزار و 465 و 8هزار و 430دلار قیمت خورد. این گزارش حاکی است آلومینیوم نیز در مبادلات 28 فوریه با وجود افت 20دلاری بر روی نرخ 3هزار و 45دلار بسته شد. نرخ فروش نقدی این فلز نیز در هر تن 3هزار و 46دلار بود.

خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم در تاریخ ۲۸ فوریه با خوش‌بینی فعالان بازار مواجه شده و بر روی نرخ‌های ۳هزار و ۷۹ و ۳هزار و ۸۰دلار بسته شد. آلیاژ آلومینیوم و سرب هم در مبادلات ۲۸ فوریه هر یک به ترتیب افت ده و ۶۱دلاری را تجربه کردند.
نرخ خرید نقدی آلیاژ آلومینیوم و سرب نیز در مبادلات تاریخ یاد شده معادل هر تن 2هزار و 700دلار و 3هزار و 338دلار بود.
فروش فلزات فوق نیز در تاریخ یاد شده با نرخ ۲هزار و ۷۱۰ و ۳هزار و ۳۳۹دلار انجام شد. نیکل و قلع در مبادلات ۲۸ فوریه با رشد ۵۲۵ و یک هزار و ۵۰۰دلاری روبه‌رو شدند.
فلزات فوق با قیمت هر تن 30هزار و 300دلار و 18هزار و 400 خریداری شده و فروش قلع و نیکل به ترتیب با قیمت 18هزار و 425 و 30هزار و 325دلار صورت گرفت.
روی نیز در مبادلات تاریخ ۲۸ فوریه نسبت به مبادلات روز قبل از رشد ۶۵دلاری برخوردار شد که باعث شد نرخ خرید نقدی روی به ۲هزار و ۶۶۵دلار برسد.
فروش نقدی روی هم در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با قیمت تنی 2هزار و 665دلار و 50 سنت انجام شد.
موجودی انواع فلز در انبارهای LME اطی ۲۸ فوریه معادل ۴۰هزار و ۸۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۴۸هزار و ۵۷۵ تن آلومینیوم، ۱۴۴هزار و ۸۵۰تن مس، ۴۵هزار و ۶۰۰ تن سرب، ۴۷هزار و ۸۶۸ تن نیکل، ۱۰هزار و ۱۸۰ تن قلع و ۱۲۳هزار و ۴۰۰ تن روی بود که از این مقدار ۳۹هزار تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۱هزار تن آلومینیوم، ۱۱۳هزار و ۴۲۵ تن مس، ۴۴هزار و ۷۵۰ تن سرب، ۴۷هزار و ۱۸۴ تن نیکل، ۹هزار و ۶۰۰ تن قلع و ۱۱۸هزار تن روی مورد مبادله قرار گرفت.