گروه بورس کالا - قیمت مس در مبادلات بورس فلزات لندن طی تاریخ 25فوریه متوقف شد.این توقف در حالی صورت گرفت که نرخ مس در مبادلات هفته قبل میلادی از روند صعودی برخوردار شده بود و نرخ این فلز سرخ‌رنگ را به بالای 8هزار دلار رساند.

بنابر این گزارش مس در ۲۵فوریه با افت ۷۵دلاری مواجه شد که باعث شد نرخ فروش این فلز تا پایه قیمت ۸هزار و ۲۴۷دلار تنزل یابد.
خرید نقدی این فلز 8هزار و 246دلار و خرید و فروش سه ماهه مس هم با قیمت هر تن 8هزار و 220دلار و 8هزار و 220دلار و 50سنت انجام شد.
در مبادلات ۲۵فوریه به غیر از مس فلزاتی نظیر آلومینیوم، سرب، نیکل و آلومینیوم آلیاژی هم از افت قیمت برخوردار شدند که نیکل بیشترین و آلومینیوم کمترین رشد منفی را از آن خود کردند.
آلومینیوم با افت 8دلاری در مبادلات 25فوریه با نرخ 2هزار و 857دلار خریداری شد. نرخ فروش نقدی این فلز هم معادل 2هزار و 857دلار و 50سنت بود. خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم هم با نرخ 2هزار و 895 و 2هزار و 895دلار و 50سنت صورت گرفت.
آلیاژ آلومینیوم هم با افت ۳۵دلاری در مبادلات ۲۵فوریه نسبت به آخرین مبادلات در روز ۲۲فوریه با نرخ ۲هزار و ۵۵۰دلاری خریداری شده و با قیمت هر تن ۲هزار و ۵۵۱دلار به فروش رسید.
سرب و نیکل نیز هر یک به ترتیب با افت 15 و یکصد دلاری مواجه شدند که باعث شد نرخ خرید نقدی به 3هزار و 265و 28هزار و 445دلار برسد.
فروش نقدی سرب و نیکل هم با نرخ ۳هزار و ۲۶۶دلار و ۲۸هزار و ۴۵۰دلار صورت گرفت.
روی هم با رشد 15دلاری در مبادلات 25فوریه با نرخ 2هزار و 465دلار خریداری شد. فروش نقدی روی هم با قیمت هر تن 2هزار و 465دلار و 50سنت انجام شد.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۲۵فوریه معادل ۴۰هزار و ۲۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۵۰هزار و ۹۰۰تن آلومینیوم، ۱۴۹هزار و ۲۲۵تن مس، ۴۴هزار و ۹۵۰تن سرب،‌ ۴۷هزار و ۹۷۶تن نیکل، ۱۰هزار و ۷۷۰تن قلع، ۱۲۱هزار و ۷۰۰تن روی بود که از این میزان ۳۹هزار تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۶هزار و ۳۷۵تن آلومینیوم، ۱۲۰هزار و ۶۲۵تن مس، ۴۴هزار و یکصد تن سرب، ۹هزار و ۷۲۰تن قلع و ۱۱۵هزار و ۴۰۰تن روی مورد مبادله قرار گرفت.