گروه بورس کالا- قیمت‌های بالای بیلت و میلگرد ساختمانی (debar) خریداران ترکیه را از بازار فراری داده است. قیمت‌های صادراتی به دلیل عدم حضور خریداران در بازار تغییری نکرده است. بیلت صادراتی هر تن فوب 690-680دلار و میلگرد هر تن فوب 760-750دلار و مفتول هر تن 760-740دلار برای تولیدات ماه‌های فوریه یا مارس است.

یک تاجر ترک می‌گوید: خریداران از این قیمت‌ها عصبانی بوده و از بازار گریزان شده و فقط تناژهای پایین خرید و فروش می‌شود. قیمت‌های قراضه نیز در ترکیه ضعیف شده است که به خوبی نشان می‌دهد قیمت‌های بیلت و میلگرد ساختمانی در آینده کاهش یافته یا در هفته‌های آتی تغییری نخواهد کرد. خریداران قراضه ترکیه می‌گویند قراضه مخلوط اروپا هر تن ۴۳۵ دلار cfr سفارش می‌شود.
چدن روسیه بالای 500دلار
قیمت هر تن چدن روسیه برای فولادسازی‌ها هر تن ۵۰۰دلار cfr پیشنهاد می‌شود که خریداران تاکنون در مقابل افزایش بیشتر از خود مقاومت نشان داده‌اند.
خریداران ایتالیایی به هر تن cfr آن 495دلار برای حمل در ماه مارس پس از سال نو پرداخت کرده‌اند و تجار در این شک و تردید هستند که آیا می‌توانند چدن بیشتری را کمتر از 500دلار هر تن cfr برای حمل در اواخر ماه‌های مارس و آوریل خریداری کنند. از اواخر دسامبر قیمت‌های هر تن فوب به اروپا با 40-35دلار افزایش از 430-420دلار (برای مواد کم منگنز) به 470-450دلار در هر تن رسیده است. تولیدکنندگان روسی امید دارند که بتوانند قیمت‌های خود را افزایش بیشتری بدهند چون عرضه‌کنندگان اوکراینی به دلیل کمبود زغال ‌کک‌شو از میزان تولید خود کاسته‌اند.