ایران سینا- به گفته منابع آگاه این هفته قیمت محصولات طویل و بیلت چهارگوش CIS (به‌غیر از مقاطع کوتاه‌مدت هیچ تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشته است و تولیدکنندگان هنوز شروع به پیشنهاد تولیدات ماه مارس خود نکرده‌اند. طبق اطلاعات رسیده آخرین پیشنهادهای بیلت تولید ماه فوریه اوکراین و روسیه همانند یک هفته قبل۶۵۵ تا ۶۷۰دلار/تن فوب بود. بیلت تولید ماه مارس برای ترکیه حدود ۶۶۵ دلار/تن فوب و برای خاورمیانه (به‌غیر از ایران) ۶۷۵ دلار/تن فوب است.

در بنادر دریای خزر قیمت بیلت روسیه و قزاقستان تغییری نکرد و همان۶۳۵ تا ۶۴۰دلار/تن فوب باقی ماند. در بخش محصولات طویل نهایی قیمت Kriviy Rih آرسلور میتال هنوز همانند یک هفته قبل۷۱۵ تا ۷۲۵دلار/تن فوب است. قیمت سیم مفتول توری اوکراین در۶۹۵ تا ۷۲۵دلار/تن باقی ماند. اما عرضه‌کنندگان سعی می‌کنند قیمت مقاطع را افزایش دهند.

قیمت نبشی ۵۰ تا ۱۰۰میلیمتری اوکراین با ۴۵ تا ۵۰دلار/تن افزایش۷۶۰ تا ۷۷۰دلار/تن فوب و محصول ۱۵۰ میلیمتری با ۲۰ دلار/تن افزایش به ۷۸۰ دلار/تن فوب رسید.

ناودانی ۱۰۰تا ۲۰۰ میلیمتری به قیمت ۷۵۰تا ۷۷۰دلار/تن فوب می باشد که۲۰ تا ۳۰دلار/تن از قیمت سه هفته قبل بیشتر است. تیر آهن سایز کوچک تولید‌کنندگان اوکراین مثل قبل حدود ۷۸۰ دلار/تن فوب است.