گروه بورس کالا- قیمت انواع فلز در مبادلات بورس فلزات لندن بین 5تا 555دلار افت قیمت را تجربه کرد.
براساس این گزارش، قلع با کمترین افت قیمت و نیکل با بیشترین افت قیمت مواجه شد به طوری که قلع با ۵دلار افت، با نرخ نقدی ۱۶هزار و ۲۴۵دلار خریداری شده و قیمت فروش این محصول نیز ۱۶هزار و ۲۵۰دلار در هر تن بود.

خرید و فروش سه ماهه قلع هم با نرخ 16هزار و 345دلار و 16هزار و 350دلار صورت گرفت. نیکل نیز با 555دلار افت قیمت با نرخ 26هزار و 450دلار به صورت نقدی خریداری شد.
فروش نقدی این فلز هم معادل ۲۶هزار و ۴۵۵دلار بود. خرید و فروش سه‌ماهه نیکل به ترتیب ۲۶هزار و ۷۲۰دلار و ۲۶هزار و ۷۲۵دلار بود.
آلیاژ آلومینیوم با 20دلار افت قیمت مواجه شد که باعث شد نرخ خرید نقدی این فلز 2هزار و 315دلار و نرخ فروش نقدی آن معادل 2هزار و 325دلار باشد.
خرید و فروش سه‌ماهه آلیاژ آلومینیوم در هر تن معادل ۲هزار و ۳۴۰دلار و ۲هزار و ۳۵۰دلار بود.
سرب و روی هم در هر تن با افت 64و 32دلاری مواجه شد. نرخ خرید نقدی این فلز 2هزار و 586دلار و 2هزار و 209دلار و 50سنت بود.
فروش نقدی سرب و روی در تاریخ ۲۸ژانویه با نرخ ۲هزار و ۵۸۶دلار و ۵۰سنت و ۲‌هزار و ۲۱۰دلار انجام شد.
مس و آلومینیوم هم در مبادلات 28 ژانویه به ترتیب افت 227 و 36 دلاری را تجربه کردند.
مس با نرخ ۶هزار و ۸۹۲ دلار به صورت نقدی خریداری شد. همچنین این فلز با قیمت هر تن ۶هزار و ۸۹۳ دلار به فروش رسید.
آلومینیوم در مبادلات روز یاد شده با نرخ 2هزار و 446 دلار از سوی متقاضیان خریداری شده و قیمت فروش این محصول هم 2هزار و 447 دلار بود.
خرید و فروش سه ماهه مس در مبادلات ۲۸ ژانویه با نرخ ۶هزار و ۹۰۹ دلار و ۶هزار و ۹۱۰ دلار صورت گرفت.
آلومینیوم هم با نرخ 2هزار و 492 دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با قیمت هر تن 2هزار و 493 دلار به صورت سه ماهه به فروش رسید.
موجودی انواع انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۲۸ ژانویه معادل ۴۳هزار و ۴۲۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۵۲هزار و ۱۵۰ تن آلومینیوم، ۱۷۱هزار و ۶۷۵ تن مس، ۴۷هزار و ۷۵ تن سرب، ۴۶هزار و ۸۰۶ تن نیکل، ۱۱هزار و ۵۳۰ تن قلع و ۱۱۰هزار و ۱۷۵ تن روی بود که از این مقدار ۴۰هزار و ۱۴۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۲۰هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۱۴۵هزار و ۲۵۰ تن مس، ۴۴هزار و ۵۰ تن سرب، ۴۵هزار و ۹۰۶ تن نیکل، ۱۱هزار و ۱۵۵ تن قلع و ۱۰۴هزار و ۹۷۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.
روز کم‌نوسان بازارهای جهانی
در معاملات بیست و هشتم ژانویه، قیمت فلزات در بازارهای غیررسمی با نوسان بسیار کمی همراه بود و قیمت‌ها تقریبا ثابت ماند. براساس این گزارش هر تن مس ۷هزار و ۱۵۲ دلار دادوستد شد. نیکل هم با اندکی افزایش ۲۶هزار و ۷۱۰ دلار قیمت خورد.
هر تن روی نیز 2هزار و 229 دلار دادوستد شد و بدین صورت تنها فلزی بود که با کاهش در معاملات دیروز همراه بود.
مولیبدن نیز که از چهاردهم ژانویه روند رو به رشد را طی کرده بود ۷۱هزار و ۸۱ دلار دادوستد شد و نسبت به روزهای قبل ثابت ماند.