گروه بورس کالا- قیمت انواع فلز غیرآهنی در مبادلات 24 ژانویه بورس فلزات لندن با رشد همراه شد.
بنابراین گزارش، آلیاژ آلومینیوم با کمترین رشد و قلع با بیشترین رشد قیمت در مبادلات ۲۴ ژانویه مواجه شد. بر اساس این گزارش آلیاژ آلومینیوم با رشد یک دلاری در هر تن با نرخ ۲هزار و ۲۹۰دلار خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با قیمت ۲هزار و ۲۹۵دلار بود. آلومینیوم هم در مبادلات ۲۴ ژانویه با ۴۰دلار رشد قیمت به نرخ ۲هزار و ۴۱۰دلار خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۲هزار و ۴۱۱دلار صورت گرفت.

این گزارش حاکی است مس نیز در مبادلات 24ژانویه با رشد 91دلاری مجددا به بالای نرخ 7هزار دلار رسید. نرخ خرید نقدی این فلز 7هزار و 91دلار و فروش نقدی این فلز با نرخ 7هزار و 92دلار انجام شد.
قلع و روی هم هر یک با رشد ۱۶۰ و ۲۰دلاری در مبادلات ۲۴ژانویه مواجه شدند که باعث شد نرخ خرید نقدی این فلزات معادل ۱۶هزار و ۵۰۰ دلار و ۲هزار و ۲۳۵دلار باشد.
فروش نقدی قلع و روی هم با نرخ 16هزار و 550 دلار و 2هزار و 235دلار و 50سنت انجام شد.
نیکل در مبادلات ۲۴ژانویه از رشد ۱۰۵دلاری برخوردار شد. نرخ خرید نقدی این فلز ۲۶هزار و ۸۵۵دلار و فروش نقدی این فلز معادل با نرخ ۲۶هزار و ۸۶۰دلار بود. موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۲۴ژانویه معادل ۴۳هزار و ۸۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۴۶هزار و ۵۵۰تن آلومینیوم، ۱۷۴هزار و ۳۰۰تن مس، ۴۷هزار و ۹۰۰تن سرب، ۴۶هزار و ۵۹۰تن نیکل، ۱۱هزار و ۷۵۵تن قلع و ۱۰۹هزار و ۷۰۰تن روی بود که از این مقدار ۴۰هزار و ۳۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۷هزار و ۸۰۰تن آلومینیوم، ۱۵۳هزار و ۸۵۰تن مس، ۴۳هزار و ۹۷۵تن سرب، ۴۵هزار و ۶۰۶تن نیکل، ۱۱هزار و ۲۱۵تن قلع و ۱۰۵هزار و ۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.


قیمت‌ها در بازارهای غیررسمی هم افزایشی بود
قیمت مس در بازارهای غیررسمی روند صعودی به خود گرفته است. بنابراین گزارش، هر تن مس در بیست و چهارم ژانویه ۷هزار و ۶۴دلار داد و ستد شد. نیکل هم با رشد قیمت‌ها همراه شد به‌طوری‌که هر تن آن ۲۶هزار و ۷۱۰دلار قیمت خورد. در همین حال فلز روی نیز با رشد غیرقابل محسوسی همراه شد و ۲هزار و ۱۸۵دلار معامله شد.