گروه بورس کالا- دیروز آرامش بر بازار آهن‌آلات حاکم بود. به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز و در پایان هفته نخست فصل زمستان بازار آهن‌آلات نیز در وضعیت آرامی قرار داشت به گونه‌ای که میلگرد تولیدی بخش‌خصوصی بدون نوسان قیمت مورد مبادله قرار گرفت.

براساس این گزارش، طی مدت یاد شده به رغم ثبات قیمت میلگرد عرضه شده از سوی اهواز، اردبیل، کرمان، کرمانشاه، الیگودرز، فولاد پارس و فولاد کاوه، میلگرد ۱۴ آجدار آذربایجان (میانه) با افت ۵۰ریالی در هر کیلو روبه‌رو شد.
در این مدت هر کیلو میلگرد نمره 16 تا 25 آجدار بدون تغییر قیمت در بازار غیر رسمی و به مبلغ 7هزار و 250ریال به فروش رسیدند.
این گزارش می‌افزاید: دیروز تیرآهن نیز ثبات قیمت را در بازار تهران تجربه کرد. طی مدت یاد شده به رغم ثبات قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ در بازار غیر رسمی هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افت ۱۰هزار ریالی به نرخ یک‌میلیون و ۱۷۵هزار ریال عرضه شد.
در این مدت همچنین هر شاخه تیرآهن 20، 22، 24 از نوسان قیمت در بازار غیر رسمی برخوردار نبود و به نرخ‌های روز قبل از آن مورد مبادله قرار گرفتند.
طی مبادلات روز چهارشنبه هر شاخه تیرآهن ۲۷ با کاهش قیمت ۱۰هزار ریالی روبه‌رو شد به گونه‌ای که به مبلغ ۴میلیون و ۵۷۰هزار ریال به فروش رسید.