گروه بورس کالا- با وجود خوش‌بینی فعالان بازار قیمت مس در مبادلات 18 دسامبر با کاهش مواجه شد.

بنابراین گزارش، مس با ۹۲دلار کاهش با نرخ ۶هزار و ۲۷۲دلار خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۶هزار و ۲۷۲دلار و ۵۰سنت انجام شد.
خرید و فروش سه ماهه مس با خوش‌بینی فعالان بازار با نرخ 6هزار و 335 و 6هزار و 340دلار صورت گرفت.
قلع هم از دیگر فلزاتی بود که در رینگ مبادلاتی هجدهم دسامبر با افت ۲۴۰دلاری مواجه شد.
نرخ خرید نقدی این فلز 15هزار و 700دلار و فروش نقدی آن هم با قیمت 15هزار و 725دلار انجام گرفت.خرید و فروش سه ماهه قلع در مبادلات 18 دسامبر با نرخ 15هزار و 860 و 15هزار و 870دلار انجام شد.براساس این گزارش، آلیاژ آلومینیوم نیز جزو فلزاتی بود که در مبادلات 18 دسامبر از افت 14دلاری برخوردار شد. نرخ خرید نقدی این فلز 2هزار و 250دلار و فروش نقدی آن هم با نرخ 2هزار و 255دلار صورت گرفت.
همچنین آلیاژ آلومینیوم با نرخ ۲هزار و ۳۰۰دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با قیمت هر تن ۲هزار و ۳۱۰دلار به فروش رسید.آلومینیوم، روی، سرب و نیکل نیز جزو فلزاتی بودند که در ۱۸ دسامبر با رشد قیمت همراه شدند. آلومینیوم با رشد ۱۱دلاری با نرخ ۲هزار و ۳۵۶دلار به فروش رسید.همچنین این فلز با نرخ ۲هزار و ۳۵۵دلار و۵۰سنت به صورت نقدی خریداری شد.
خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم هم با خوش‌بینی فعالان بازار نسبت به آینده قیمت این فلز با نرخ 2هزار و 408 و 2هزار و 409دلار صورت گرفت.
روی نیز با ۳۵دلار رشد در رینگ مبادلاتی ۱۸دسامبر حاضر شد. نرخ خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۲۷۵دلار و فروش نقدی آن معادل ۲هزار و ۲۷۶دلار بود.
خرید و فروش سه ماهه روی نیز با نرخ 2هزار و 287 و 2هزار و 288دلار انجام شد. سرب و نیکل نیز هر یک با رشد 20 و 145دلاری روبه‌رو شدند که باعث شد نرخ خرید نقدی آنها به 2هزار و 431 و 25هزار و 650دلار برسد.
فروش نقدی سرب و نیکل با نرخ ۲هزار و ۴۳۲ و ۲۵هزار و ۷۰۰دلار انجام شد. خرید و فروش سه ماهه سرب با نرخ ۲هزار و ۴۲۵دلار و ۲هزار و ۴۳۰دلار صورت گرفت.
نیکل نیز با نرخ 25هزار و 800دلار به صورت سه ماهه خریداری شده‌است و با قیمت هر تن 25هزار و 850دلار به فروش رسید.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۱۸ دسامبر معادل ۴۷هزار و ۳۸۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۲۸هزار و ۵۵۰ تن آلومینیوم، ۱۹۵هزار و ۶۵۰ تن مس، ۴۳هزار و ۴۲۵ تن سرب، ۴۶هزار و ۹۵۶ تن نیکل، ۱۲هزار و ۴۰۵ تن قلع و ۸۵هزار و ۱۲۵ تن روی بود که از این مقدار ۴۳هزار و ۹۶۰ تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۰۱هزار و ۷۵۰ تن آلومینیوم، ۱۹۰هزار و ۹۰۰ تن مس، ۴۰هزار و ۶۰۰ تن سرب، ۴۵هزار و ۹۸۴ تن نیکل، ۱۱هزار و ۸۷۰ تن قلع و ۸۰هزار و ۵۷۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.