معاملات در بورس کالای ایران تا 28 اسفند ادامه دارد

معاملات در تالارهای معاملاتی بورس کالای ایران تا روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ادامه دارد. مهرزاد نامداری معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران در گفت‌وگویی با اعلام مطلب فوق بیان کرد: باتوجه به تعطیلی ۲۹ اسفندماه و تعطیلات نوروز، عرضه‌کنندگانی که معاملات شان در روز ۲۸ اسفند ماه صورت بگیرد، تسویه آنها به بعد از تعطیلات یعنی ۵ فروردین ۹۲ موکول می‌شود. گروه بورس کالا- معاملات در تالارهای معاملاتی بورس کالای ایران تا روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.

مهرزاد نامداری معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران در گفت‌وگویی با اعلام مطلب فوق بیان کرد: باتوجه به تعطیلی ۲۹ اسفندماه و تعطیلات نوروز، عرضه‌کنندگانی که معاملات شان در روز ۲۸ اسفند ماه صورت بگیرد، تسویه آنها به بعد از تعطیلات یعنی ۵ فروردین ۹۲ موکول می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: عرضه‌کنندگانی که اطلاعیه عرضه خود را در روز ۲۸ اسفندماه به بورس کالای ایران اعلام می‌کنند، معاملات شان در روز ۵ فروردین ۹۲ انجام خواهد گرفت.

نامداری افزود: امکان عرضه برای تولیدکنندگان در سال جدید از روز ۵ فروردین ماه فراهم است و تولیدکنندگان می‌توانند در این روز اطلاعیه‌های عرضه خود را به بورس کالای ایران تحویل دهند.این گزارش همچنین حاکی است که روز شنبه ۲۶ اسفندماه در مجموع ۲۳۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۳۰۰تن ذرت دانه‌ای روی تابلوی عرضه رفت که قیر عرضه شده معامله نشد اما برای ۵۰تن ذرت مغان تقاضا وجود داشت. همچنین تالار صادراتی در این روز شاهد عرضه یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت ایزوگام تبریز با قیمت پایه ۶۶۰ دلار در هر تن بود.