ایسنا - سهامداران شرکت بورس کالا برای دریافت اوراق سهام خود تا اواسط دی ماه فرصت دارند. بهزاد صادق، مدیر مالی شرکت بورس کالا، به اطلاعیه توزیع اوراق سهام بورس کالای ایران اشاره کرد و گفت: سهامداران اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به پذیره نویسی سهام این شرکت اقدام کرده و وجه آن را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند تا ۱۵ دی ماه برای دریافت اصل اوراق سهام خود به امور سهام این شرکت مراجعه کنند.

وی با بیان این مطلب که تاکنون تعداد کمی برای دریافت سهام خود اقدام کرده‌اند، گفت: پنج هزار سهامدار حقیقی داریم که نیمی از آنها در تهران و نیمی دیگر در شهرستان‌ها ساکن هستند و تاکنون تعداد کمی برای دریافت این برگه‌ها مراجعه کرده‌اند.

صادق همراه داشتن کارت شناسایی معتبر را در هنگام مراجعه برای دریافت سهام ضروری دانست و گفت: نمایندگان و وراث اشخاص حقیقی لازم است تا برای دریافت اصل اوراق سهام وکالت‌نامه رسمی یا گواهی انحصار وراثت ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم مراجعه سهامداران، این برگه‌ها از طریق پست سفارشی به نشانی اعلام شده ارسال خواهد شد، اما با توجه به این‌که امکان دیر ارسال شدن این برگه‌ها وجود دارد، بنابراین بهتر است افراد هرچه سریع‌تر برای دریافت این برگه‌ سهام خود اقدام کنند.

مدیر مالی شرکت بورس کالا تاکید کرد: به احتمال زیاد زمان دریافت این اوراق تا پایان دی ماه تمدید خواهد شد.

گفتنی است؛ اشخاص حقوقی سهامدار این شرکت نیز می توانند از اول دی ماه تا ۱۵ دی ماه با در دست داشتن معرفی نامه به آدرس میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه کامل، پلاک ۴ مراجعه کرده و نسبت به دریافت اوراق سهام خود اقدام کنند.