ایسنا- با توجه به معرفی ۱۰ کارگزاری جدید در بورس کالا احتمالا کالاهای جدیدی مانند سیمان و محصولات پتروشیمی وارد این بورس می‌شوند. علی‌یارصالحی، کارگزار بورس کالا، با اشاره به معرفی ۱۰ کارگزاری جدید در بخش بورس کالا در هفته آینده گفت: با ورود ۱۰ کارگزاری جدید در بورس کالا که قطعا کارگزاران بزرگ و معتبری هستند، بورس کالا توانایی پذیرش و معامله کالاهای جدید را خواهد داشت و به احتمال زیاد، کالاهای جدیدی وارد بورس کالا می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: در گذشته این فضا نیز وجود داشته و قرار بود سیمان وارد بورس کالا شود که احتمالا بعد از رسمی شدن فعالیت بورس کالا و با معرفی کارگزاری‌های جدید کالاهای جدیدی مانند سیمان و محصولات پتروشیمی در این بورس وارد می‌شوند و انتظار ما نیز این است که هر چه سریع‌تر این محصولات را در بورس کالا داشته باشیم.

صالحی با نامشخص بودن زمان ورود کالاهای جدید خاطرنشان کرد: زمینه‌های ذهنی ورود این کالاها فراهم شده و با استخوان‌بندی جدید بورس کالا احتمال ورود کالاهای ذکر شده بسیار زیاد است.

این کارگزار بورس‌فلزات با مثبت ارزیابی کردن، بازار فلزات اظهار کرد: نوسانات فصلی در بورس‌ کالا وجود دارد که طبیعی بوده و در حال حاضر عرضه‌کننده و خریدار مشکلی ندارند.