گروه بورس کالا- قیمت انواع فلزات غیرآهنی در مبادلات سوم دسامبر با نوسان همراه شد. بنابراین گزارش نرخ آلیاژ آلومینیوم، آلومینیوم، سرب و قلع با افت مواجه شد در حالی که در مبادلات سوم دسامبر نسبت به مبادلات روز قبل نیکل و روی از رشد قیمت برخوردار شدند.آلیاژ آلومینیوم با ۵دلار افت با نرخ ۲هزار و ۲۸۰دلار به صورت نقدی خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۲هزار و ۲۹۰دلار انجام شد.

آلومینیوم هم در مبادلات سوم دسامبر ۲۰دلار افت را تجربه کرد که همین موضوع باعث شد نرخ خرید نقدی این فلز معادل ۲هزار و ۴۴۵دلار باشد.

فروش نقدی آلومینیوم با نرخ ۲هزار و ۴۴۵دلار و ۵۰سنت صورت گرفت.

مس نیز در مبادلات سوم دسامبر نسبت به مبادلات سی‌ام نوامبر افت ۱۵۰دلاری را تجربه کرد. خرید نقدی این فلز ۶هزار و ۸۰۵دلار و ۵۰سنت و فروش آن با نرخ ۶هزار و ۸۰۶دلار و ۵۰سنت انجام شد. سرب و قلع نیز هر یک به ترتیب با افت ۵۵ و ۱۷۵دلاری مواجه شدند که باعث شد تا نرخ خرید نقدی این فلزات معادل ۲هزار و ۹۹۰دلار و ۱۶هزار و ۸۱۰دلار باشد. همچنین فلزات ذکر شده با نرخ ۲هزار و ۹۹۱ و ۱۶هزار و ۸۱۵دلار به فروش رسیدند.

نیکل نیز در مبادلات تاریخ یاد شده با ۲۰۰دلار رشد به ۲۶هزار و ۶۰۵دلار رسید. فروش نقدی نیکل هم در سوم دسامبر معادل ۲۶هزار و ۶۱۰دلار بود. اما روی در مبادلات بورس‌فلزات لندن با رشد ۱۰دلاری به نرخ ۲هزار و ۵۴۰دلار به صورت نقدی خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۲هزار و ۵۴۰دلار و ۵۰سنت صورت گرفت.

خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم در مبادلات سوم دسامبر با نرخ ۲هزار و ۴۹۸ و ۲هزار و ۴۹۸دلار و ۵۰سنت انجام شد. مس نیز در مبادلات یاد شده با نرخ ۶هزار و ۸۶۸دلار به صورت سه ماهه خریداری شده و با نرخ ۶هزار و ۸۷۰دلار به صورت سه ماهه به فروش رسید. خرید و فروش سه ماهه روی نیز در مبادلات سوم دسامبر با نرخ ۲هزار و ۵۵۹دلار و ۵۰سنت و ۲هزار و ۵۶۰دلار انجام شد. نیکل نیز به صورت سه ماهه با نرخ ۲۷هزار دلار خریداری شده و با قیمت هر تن ۲۷هزار و ۵دلار به فروش رسید. قلع و سرب هم به ترتیب با نرخ‌های ۱۶هزار و ۹۵۰ و ۲هزار و ۹۷۰دلار به صورت نقدی خریداری شدند. فروش فلزات فوق در مبادلات لندن با نرخ ۱۶هزار و ۹۷۵دلار و ۲هزار و ۹۷۱دلار انجام شد. موجودی انواع فلز در مبادلات بورس‌فلزات لندن معادل ۵۱هزار و ۴۴۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۲۹هزار و ۲۵۰تن آلومینیوم، ۱۸۹هزار و ۵۰۰تن مس، ۴۴هزار و ۳۵۰تن سرب، ‌۴۴هزار و ۳۳۴تن نیکل، ۱۳هزار و ۱۸۵تن قلع و ۷۹هزار و ۷۵۰تن روی بود که از این مقدار ۴۵هزار و ۸۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۹۸هزار و ۴۰۰تن آلومینیوم، ۱۸۴هزار و ۱۰۰تن مس، ۳۷هزار و ۸۵۰تن سرب، ۴۲هزار و ۶۹۶تن نیکل، ۱۲هزار و ۴۴۵تن قلع و ۷۵هزار و ۱۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.