گروه بورس کالا- قیمت انواع فلزات اساسی در مبادلات بیست و سوم نوامبر با نوسان همراه بود.
بنابراین گزارش، آلیاژ آلومینیوم، مس، سرب، قلع و روی با رشد قیمت همراه و آلومینیوم و نیکل با افت قیمت مواجه شدند.
براساس این گزارش، افت آلومینیوم در مبادلات بیست و سوم نوامبر نسبت به روز قبل 25دلار بود که این موضوع باعث شد تا نرخ خرید نقدی این محصول به دوهزار و 438دلار برسد. فروش نقدی آلومینیوم با نرخ دوهزار و 439دلار بود.

خرید و فروش سه‌ماهه آلومینیوم هم در مبادلات تاریخ ذکر شده دوهزار و ۴۸۷دلار و دوهزار و ۴۸۸دلار بود. نیکل نیز در مبادلات بیست و سوم از افت ۹۱۰دلاری برخوردار شد. این فلز با نرخ ۲۸هزار و ۴۷۰دلار خریداری شده و با قیمت هر تن ۲۸هزار و ۴۷۵دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه‌ماهه نیکل نیز با نرخ 28هزار و 750دلار و 28هزار و 800دلار انجام شد.
این گزارش حاکی است، آلیاژ آلومینیوم در مبادلات بیست و سوم نوامبر ۵دلار رشد یافت و با نرخ دوهزار و ۲۷۰دلار خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ دوهزار و ۲۸۰دلار بود.
مس نیز که در مبادلات روز یاد شده 140دلار رشد یافته بود، با نرخ 6هزار و 631دلار خریداری شد‌. فروش نقدی این فلز هم معادل 6هزار و 632دلار بود.
خرید و فروش سه‌ماهه مس هم در رینگ مبادلاتی LME با نرخ ۶هزار و ۶۷۰ و ۶هزار و ۶۷۰دلار و ۵۰سنت انجام شد.
سرب و قلع هم در مبادلات 23نوامبر از رشد 25 و 375دلاری نسبت به روز قبل برخوردار شد.
خرید نقدی سرب و قلع در روز یاد شده با نرخ ۲هزار و ۹۱۰دلار و ۱۶هزار و ۵۷۵دلار انجام شد. فلزات ذکر شده، همچنین با نرخ‌های ۲هزار و ۹۱۱دلار و ۱۶هزار و ۶۲۵دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سرب و قلع هم به صورت سه‌ماهه به ترتیب با نرخ 2هزار و 909 و دوهزار و 910دلار سه‌ماهه سرب، 16هزار و 600دلار و 16هزار و 605دلار سه‌ماهه قلع صورت گرفت. روی هم در مبادلات بیست و سوم نوامبر رشد 22دلاری را تجربه کرد.
نرخ خرید نقدی این فلز دوهزار و ۲۳۵دلار و فروش نقدی آن هم با نرخ دوهزار و ۲۳۵دلار و ۵۰سنت بود.
خرید و فروش سه‌ماهه روی هم در مبادلات یاد شده به ترتیب با نرخ دوهزار و 232دلار و دو هزار و 233دلار صورت گرفت.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌فلزات لندن، معادل ۵۲هزار و ۹۴۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۳۰هزار و ۱۰۰تن آلومینیوم، ۱۸۵هزار و ۵۰۰تن مس، ۴۳هزار و ۲۷۵تن سرب، ۴۳هزار و ۳۵۰تن نیکل، ۱۳هزار و ۵۰۰تن قلع و ۸۱هزار و ۶۵۰ تن روی بود که از این مقدار ۴۷هزار تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۹۷هزار و ۶۷۵ تن آلومینیوم، ۱۸۱هزار و ۴۷۵ تن مس، ۴۱هزار و ۴۷۵ تن سرب، ۴۲هزار و ۸۴ تن نیکل، ۱۲هزار و ۸۰۵تن قلع و ۷۶هزار و ۴۵۰ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.