روی 2هزار و 463 دلار معامله شد
گروه بورس کالا - قیمت انواع آلومینیوم، مس، سرب و روی در مبادلات بیست و دوم نوامبر در بورس فلزات لندن کاهش یافت.
بنابراین گزارش، آلومینیوم در مبادلات روز بیست و دوم نوامبر با کاهش ۳ دلاری با نرخ ۲هزار و ۴۶۳ دلار خریداری شد و با قیمت هر تن ۲هزار و ۴۶۴ دلار به صورت نقدی به فروش رسید.

همچنین خرید و فروش سه ماه آلومینیوم هم در مبادلات LME با نرخ 2هزار و 511 دلار و 2هزار و 512 دلار انجام شد.
براساس این گزارش مس نیز با افت ۴۴دلاری در مبادلات بیست و دوم نوامبر مواجه شد که این موضوع به فروش این فلز به نرخ ۶هزار و ۴۹۲ دلار منجر شد.
خرید نقدی این فلز هم با نرخ 6هزار و 491 دلار انجام شد. خرید و فروش سه ماهه مس نیز در مبادلات LME با قیمت‌های هر تن 6هزار و 548 و 6هزار و 549 دلار صورت گرفت.
روی هم در مبادلات ۲۲ نوامبر افت ۳۱ دلاری را تجربه کرد. نرخ خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۲۱۳ دلار و فروش آن با نرخ ۲هزار و ۲۱۴ دلار انجام شد.
خرید و فروش سه ماهه روی هم در تاریخ ذکر شده با نرخ 2هزار و 205 و 2هزار و 206 دلار صورت گرفت.سرب نیز دیگر فلزی بود که در مبادلات 22 نوامبر از افت 104 دلاری برخوردار شد. نرخ خرید نقدی این فلز 2هزار و 875 دلار و فروش نقدی آن با نرخ 2هزار و 876 دلار بود.
خرید و فروش سه ماهه سرب در مبادلات LME با نرخ ۲هزار و ۸۶۵ دلار و ۲هزار و ۸۷۰ دلار صورت گرفت.
آلیاژ آلومینیوم تنها فلزی بود که در مبادلات بیست و دوم نوامبر تغییر قیمتی نسبت به مبادلات روز قبل نداشت و با نرخ 2هزار و 270 دلار به فروش رسید.
نیکل و قلع در مبادلات بورس‌فلزات لندن طی تاریخ یاد شده با رشد ۲۲۵ و ۱۵۵دلاری همراه شدند.
خرید نقدی نیکل و قلع هریک به ترتیب با نرخ 29هزار و 380دلار و 16هزار و 200دلار انجام شد.
فروش نیکل و قلع نیز به صورت نقدی با قیمت‌های ۲۹هزار و ۳۸۵دلار و ۱۶هزار و ۲۰۵دلار بود.
خرید و فروش سه‌ماهه نیکل هم در مبادلات LME با نرخ 29هزار و 600دلار و 29هزار و 650دلار انجام شد.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ ۲۲نوامبر به ترتیب ۵۲هزار و ۹۴۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۳۰هزار و ۱۰۰تن آلومینیوم، ۱۸۵هزار و ۵۰۰تن مس، ۴۳هزار و ۲۷۵تن سرب، ۴۳هزار و ۳۵۰تن نیکل، ۱۳هزار و ۵۰۰تن قلع و ۸۱هزار و ۶۵۰تن روی بود که از این مقدار ۴۷هزار تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۹۷هزار و ۶۷۵تن آلومینیوم، ۱۸۱هزار و ۴۷۵تن مس، ۴۱هزار و ۴۷۵تن سرب، ۴۲هزار و ۸۴تن نیکل، ۱۲هزار و ۸۰۵تن قلع و ۷۶هزار و ۴۵۰تن روی مورد مبادله قرار گرفت.