گروه بورس کالا- نشریه متال‌بولتن طی گزارشی به تحلیل بازار فولاد ایران پرداخته است که در این گزارش روند قیمت‌های کلاف گرم 5-2میلی‌متری، تیرآهن 180-140میلی‌متری و میلگرد آجدار 25-8میلی‌متری طی ماه‌‌های سپتامبر تا نوامبر مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.

در این تحلیل، قیمت کلاف گرم ۵-۲میلی‌متری در ماه سپتامبر ۷۶۰میلیون ریال در هر تن بوده و پس از روند صعودی ماه‌های سپتامبر و اکتبر در ماه نوامبر تثبیت‌یافته و در نرخ ۸میلیون ریال در هر تن ثابت مانده است.قیمت تیرآهن نیز در بررسی‌های متال‌بولتن در ایران روند صعودی را طی کرده و پس از طی یک روند صعودی و یک افت اندک در ابتدای ماه نوامبر در‌حال‌حاضر یک روند تثبیت شده‌تر یافته‌ است. قیمت تیرآهن از ۲/۷میلیون ریال در هر تن در اوایل ماه سپتامبر آغاز شده و پس از یک روند صعودی تا تاریخ سی‌ام اکتبر اندکی افت پیدا کرده و در تاریخ ششم نوامبر با حداقل نرخ ۵۵/۸میلیون ریال در هر تن مورد مبادله قرار گرفته است.
قیمت میلگرد آجدار نیز در بررسی‌های متال‌بولتن پس از طی یک روند صعودی تا ابتدای نوامبر و افت اندک در‌حال‌حاضر، بر روی نرخ 5/7میلیون ریال در هر تن مورد مبادله قرار می‌گیرد. این محصول در مبادلات ابتدای سپتامبر 2/6 و 15/6میلیون ریال در هر تن بوده که پس از طی یک روند صعودی به 85/7میلیون ریال در هر تن نیز رسیده است.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی
ایران سینا