دیروز در شرکت بورس کالای ایران، جمعا یک‌هزار و ۲۵۰‌تن انواع آلومینیوم، جو، ذرت و کنجاله و شکر به ارزش ۲۶‌میلیارد و ۶۵۳‌میلیون و ۴۵۰‌هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، تالار این بورس در روز دوشنبه، شاهد جمعا ۳‌هزار و ۹۶۰‌تن عرضه و در مقابل، یک‌هزار ۲۵۰‌تن تقاضا برای محصولات فوق بود، که شامل ۸۴۰‌تن عرضه و در مقابل ۸۴۰‌تن تقاضا برای محصولات فلزی و ۳‌هزار و ۱۲۰‌تن عرضه در مقابل ۴۱۰‌تن تقاضا برای محصولات کشاورزی بود. رینگ محصولات فلزی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات فلزی‌تنها در گروه آلومینیوم، در دو رینگ معاملاتی جداگانه ۸۴۰‌تن بیلت آلومینیوم به ارزش ۲۵‌میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲/۶۷ و ۷۲/۹۴‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در روز دو‌شنبه در رینگ محصولات فلزی در گروه محصولات فولاد، مس، روی و کنسانتره هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.

رینگ محصولات کشاورزی

بر‌اساس این گزارش، در رینگ محصولات کشاورزی نیز ۸۵‌تن ذرت دانه‌ای کرمانشاه و برزیل‌، در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۳۳‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی و سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۸/۶ و ۸۸/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین در این روز، مقدار ۱۰۵‌تن کنجاله دانه‌های روغنی در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۴۳۱ میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال به صورت نقدی و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۴/۸ و ۶۲/۱‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در روز دوشنبه ۲۰‌تن شکر سفید در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۸۳‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶/۱ و ۳۱/۰‌درصد از کل بازار را در روز دوشنبه شامل شد.

بر اساس این گزارش، در گروه محصولات جو نیز، ۲۰۰‌تن جو دامی در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۶۵۹میلیون ریال دادو‌ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۶ و ۴۷/۲‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.