گروه بورس کالا- سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل مشکلات اصلی خود را در ۶ محور اصلی تقدیم محرابیان، وزیر صنایع و معادن کردند.

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل در گفت‌وگو با خبرنگار «دنیای اقتصاد» با بیان مطلب فوق گفت: در دیدار حدود یک‌ساعته اعضای سندیکا با علی‌اکبر محرابیان، وزیر صنایع و معادن در روز پنجشنبه و دقیقا یک روز پس از کسب رای اعتماد وی از سوی مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات این صنف مطرح شد. امیر کاوه افزود: در جلسه یاد شده مشکلات سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل در ۶ محور مبنی بر تهیه و قیمت‌گذاری مواد اولیه، تحویل مواد اولیه به تولیدکنندگان به جای واسطه‌‌ها، موضوع تعرفه و درخواست کاهش تعرفه واردات ورق گرم، هشدار واردات پروفیل، مشکل کارمزد واردات به ویژه کارمزد ۸ در هزار هزینه استاندارد و جرایم تجمیع عوارض تقدیم محرابیان شد و دستور پیگیری از سوی وی صادر شد.

وی از برگزاری جلسات کارشناسی سندیکا با معاونان وزارت صنایع و معادن از هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: قرار شد تا مطلب پس از بررسی دسته‌بندی شود تا برای تصمیم‌گیری نهایی تقدیم وزیر صنایع شود.

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات لاینحل این صنف به زودی از سوی وزیر صنایع و معادن حل شود.