گروه بورس کالا- قیمت مس در مبادلات رینگ بورس فلزات لندن طی تاریخ دوازدهم نوامبر نسبت به روز قبل ۲۴۲دلار دیگر کاهش یافت.بنابراین گزارش، قیمت خرید نقدی این فلز با افت قیمت ذکر شده با نرخ‌هرتن ۶هزار و ۷۷۸دلار و ۵۰سنت انجام شد.

فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۶هزار و ۷۷۹دلار صورت گرفت. خرید و فروش ۳ماه مس هم با نرخ‌تنی ۶هزار و ۷۹۰دلار و ۶هزار و ۷۹۱دلار انجام شد.

آلومینیوم و روی هم هر یک با افت ۴۰ و ۸۰دلاری در هر تن مواجه شدند که همین موضوع باعث شد نرخ خرید نقدی آنها به ۲هزار و ۵۲۳دلار و ۲هزار و ۶۳۹دلار و ۵۰سنت برسد.فروش نقدی آلومینیوم و روی هم در رینگ مبادلاتی دوازدهم نوامبر با نرخ ۲هزار و ۵۲۷دلار و ۲هزار و ۶۴۰دلار انجام شد.خرید و فروش سه‌ماه آلومینیوم هم با نرخ ۲هزار و ۵۷۴دلار و ۲هزار و ۵۷۵دلار صورت گرفت.

روی نیز به صورت ۳ماه با نرخ ۲هزار و ۶۳۵دلار و ۲هزار و ۶۴۰دلار خرید و فروش شد.

سرب نیز در مبادلات روز دوازدهم نوامبر با افت ۱۸دلاری به قیمت ۳هزار و ۴۸۷دلار به فروش رسید.این فلز همچنین با نرخ ۳هزار و ۴۸۶دلار به صورت نقدی خریداری شد. آلیاژ آلومینیوم، نیکل و قلع هم با رشد ۱۹دلاری، یک‌هزار و ۶۵۰و ۱۵۵دلاری همراه بود.

آلیاژ آلومینیوم در رینگ دوازدهم نوامبر با نرخ ۲هزار و ۲۷۹دلار به صورت نقدی خریداری شد، فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۲هزار و ۲۸۰دلار انجام شد.نیکل و قلع هم با نرخ ۳۳هزار و ۶۵۵دلار و ۱۶هزار و ۸۰۰دلار به صورت نقدی خریداری شد.فروش نقدی نیکل و قلع هم با نرخ ۳۳هزار و ۶۵۵دلار و ۱۶هزار و ۸۵۰دلار صورت گرفت.

آلیاژ آلومینیوم هم با نرخ ۲هزار و ۳۲۵و ۲هزار و ۳۳۵دلار به صورت سه‌ماه خرید و فروش شد.

خرید و فروش سه‌ماه نیکل هم با نرخ ۳۴هزار و ۵۰دلار و ۳۴هزار و ۵۵دلار انجام گرفت.

موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ دوازدهم نوامبر ۵۸هزار و ۵۰۰تن‌آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۱هزار و ۹۰۰تن آلومینیوم، ۱۷۶هزار و ۲۰۰تن مس، ۴۱هزار و ۳۵۰تن سرب، ۴۰هزار و ۸۷۸تن نیکل، ۱۳هزار و ۱۳۵تن قلع، ۸۳هزار و ۸۷۵تن روی بود که از مقدار ذکرشده ۵۱هزار و ۷۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۸۰هزار و ۹۲۵تن آلومینیوم، ۱۷۴هزار و ۸۲۵تن مس، ۴۰هزار و ۹۲۵تن سرب، ۴۰هزار و ۱۳۴تن نیکل، ۱۲هزار و ۹۹۰تن قلع و ۷۸هزار و ۸۲۵تن روی، مورد مبادله قرار گرفت.