گروه بورس کالا- قیمت انواع فلز در مبادلات روز ششم نوامبر نسبت به روز قبل از رشد 19 تا 395دلاری برخوردار شد.

بنابراین گزارش، آلیاژ آلومینیوم تنها فلزی بود که در مبادلات ششم نوامبر از افت ۱۰دلاری برخوردار شد. نرخ خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۲۳۰دلار شد و فروش نقدی آن هم با نرخ ۲هزار و ۲۳۱دلار صورت گرفت.
براساس این گزارش، آلومینیوم در مبادلات ششم نوامبر 30دلار رشد قیمت داشت، قیمت خرید و فروش نقدی آلومینیوم در تاریخ یاد شده 2هزار و 580دلار و 50سنت و 2هزار و 581دلار بود.
مس در مبادلات روز ششم اکتبر با رشد ۵۷ دلاری افت قیمت روز ماقبل را جبران کرد و نرخ خرید نقدی آن معادل ۷هزار و ۴۶۸دلار شد.
این فلز همچنین با نرخ 7هزار و 470دلار به فروش رسید.
سرب و روی هم در مبادلات ششم نوامبر رشد ۱۹ و ۳۷دلاری را تجربه کردند.
سرب و روی هریک با نرخ‌های 3هزار و 780دلار و 2هزار و 767دلار به صورت نقدی خریداری شدند.
فروش نقدی آنها هم با نرخ ۳هزار و ۷۹۰، ۲هزار و ۷۶۷دلار و ۵۰سنت انجام شد.
نیکل با رشد 395دلاری در مبادلات ششم نوامبر حاضر شد. نرخ فروش آن 31هزار و 550دلار و خرید نقدی آن هم با نرخ 31هزار و 545دلار صورت گرفت.
قلع نیز در مبادلات ۶نوامبر ۱۶هزار و ۸۰۰دلار قیمت خورد.
فروش نقدی قلع هم با نرخ 16هزار و 825دلار انجام شد.
خرید و فروش سه‌ماهه آلومینیوم در رینگ LME با اندکی رشد قیمت نسبت به خرید و فروش نقدی انجام شد.
نرخ خرید سه‌ماهه آلومینیوم 2هزار و 633دلار و 50سنت و فروش نقدی آن هم با نرخ 2هزار و 634دلار صورت گرفت.
مس نیز به صورت سه‌ماهه بسیار محتاطانه قیمت خورد و خرید و فروش سه‌ماهه آن با نرخ ۷هزار و ۴۷۵دلار و ۷هزار و ۴۷۸دلار انجام شد.
فروش سه‌ماهه روی هم در مبادلات 6نوامبر 2هزار و 770دلار بود.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس‌فلزات در تاریخ ۶نوامبر ۶۰هزار و ۳۴۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۱هزار و ۶۰۰تن آلومینیوم، ۱۶۸هزار و ۵۵۰تن مس، ۴۰هزار و ۵۰۰تن سرب، ۳۹هزار و ۸۷۶تن نیکل، ۱۳هزار و ۲۸۵تن قلع و ۸۰هزار و ۲۵۰تن روی بود که از این مقدار ۵۶هزار و ۸۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۸۰هزار و ۲۲۵تن آلومینیوم، ۱۶۷هزار و ۸۲۵تن مس، ۳۹هزار و ۹۷۵تن سرب، ۳۸هزار و ۶۳۴تن نیکل، ۱۳هزار و ۱۵تن قلع و ۷۵هزار و ۸۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.