گروه بورس کالا - در مبادلات پنجم نوامبر، مس 119دلار دیگر هم کاهش یافت.

بنابراین گزارش قیمت مس در مبادلات پنجم نوامبر با افت ۱۱۹دلاری به ۷هزار و ۴۱۱دلار رسید. فروش نقدی آن هم با نرخ ۷هزار و ۴۱۲دلار انجام شد. براساس این گزارش خرید و فروش سه ماهه مس هم با نرخ ۷هزار و ۴۱۵دلار و ۷هزار و ۴۱۵دلار و ۵۰سنت صورت گرفت.
براین اساس روی نیز در مبادلات پنجم نوامبر با افت 50دلاری مواجه شد. نرخ خرید نقدی روی در این تاریخ دو هزار و 730دلار بود. همچنین فروش نقدی این فلز با نرخ دو هزار و 730دلار و 50سنت انجام شد. روی در مبادلات سه ماهه لندن با نرخ‌های دو هزار و 730دلار و دو هزار و 734دلار خرید و فروش شد. نیکل هم در مبادلات پنجم نوامبر از افت 550دلاری برخوردار شد که این موضوع باعث شد نرخ این فلز به 31هزار و 150دلار برسد. نرخ فروش نقدی نیکل نیز در هر تن 31هزار و 550دلار بود. خرید و فروش سه ماهه نیکل در مبادلات LME به ترتیب 31هزار و 600دلار و 31هزار و 650دلار بود.
سرب هم در LME، ۳دلار افت را تجربه کرد که این موضوع باعث شد، نرخ خرید نقدی سرب به ۳هزار و ۷۶۱دلار برسد. فروش نقدی سرب هم در مبادلات LME با نرخ ۳هزار و ۷۶۲دلار انجام شد. آلومینیوم، آلومینیوم آلیاژی و قلع هم در مبادلات پنجم نوامبر از رشد به ترتیب ۲۰، ۲۱ و ۹۵دلاری برخوردار شدند. آلومینیوم با نرخ دو هزار و ۵۵۰دلار، آلیاژ آلومینیوم با نرخ دو هزار و ۲۴۰دلار و قلع با نرخ ۱۶هزار و ۴۹۵دلار خریداری شد. اما فروش نقدی این فلزات به ترتیب با نرخ‌های دو هزار و ۵۵۱دلار، دو هزار و ۲۵۰دلار و ۱۶هزار و ۵۰۰دلار صورت گرفت. خرید و فروش آلومینیوم در مبادلات سه ماهه اعتباری لندن با نرخ‌های دو هزار و ۶۰۰دلار و دو هزار و ۶۰۱دلار انجام شد. آلیاژ آلومینیوم و قلع هم در مبادلات پنجم نوامبر با نرخ‌های دو هزار و ۲۸۰دلار، ۱۶هزار و ۶۹۵دلار به صورت سه ماهه خریداری شد. فروش سه ماهه آنها هم با نرخ‌های دو هزار و ۲۹۰دلار و ۱۶هزار و ۷۰۰دلار صورت گرفت. موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ پنجم نوامبر معادل ۶۰هزار و ۵۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۴هزار و ۹۲۵تن آلومینیوم. ۱۶۸هزار و ۴۲۵تن مس، ۴۰هزار و ۵۲۵تن سرب، ۳۹هزار و ۹۹۰تن نیکل، ۱۳هزار و ۳۲۵تن قلع و ۸۰هزار و ۷۷۵تن روی بود که از این مقدار ۵۷هزار و ۲۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۸۷۹هزار و ۹۵۰تن آلومینیوم، ۱۶۸هزار و ۸۰۰تن مس، ۳۹هزار و ۹۵۰تن سرب، ۳۸هزار و ۸۳۲تن نیکل، ۱۳هزار و ۲۵تن قلع و ۷۵هزار و ۸۵۰تن روی مورد مبادله قرار گرفت.