گروه بورس کالا- قیمت انواع فلزات در مبادلات روز دوم اکتبر با رشد همراه شد و تنها مس و آلومینیوم آلیاژی افت قیمت را تجربه کردند.
بنابراین گزارش قیمت خرید نقدی آلومینیوم با ۳۲دلار رشد معادل دوهزار و ۵۳۰دلار بود.
همچنین این فلز با نرخ دوهزار و 532دلار به فروش رسید. سرب هم در مبادلات دوم اکتبر از رشد 139دلاری برخوردار شد و با نرخ 7هزار و 530دلار به صورت نقدی خریداری شد. فروش نقدی آن هم با نرخ 3هزار و 765دلار صورت گرفت.

نیکل نیز در مبادلات دوم اکتبر ۱۵۰دلار رشد قیمت داشت که این موضوع باعث شد تا با قیمت ۳۱هزار و ۷۰۰دلار و ۳۱هزار و ۷۰۵دلار به صورت نقدی خرید و فروش شود.
روی نیز در مبادلات دوم اکتبر با 53دلار رشد نسبت به مبادلات روز قبل به 2هزار و 780دلار رسید. این فلز با نرخ دوهزار و 785دلار به صورت نقدی به فروش رسید.
قلع در مبادلات دوم اکتبر نسبت به مبادلات روز قبل تغییر قیمتی نداشت و با نرخ ۱۶هزار و ۴۰۰دلار به صورت نقدی خریداری شد و قیمت فروش نقدی آن هم ۱۶هزار و ۴۵۰دلار بود.
مس و آلیاژ آلومینیوم هم جزو فلزاتی بودند که در مبادلات دوم اکتبر نسبت به مبادلات روز قبل افت قیمت 19 و 130دلاری را تجربه کردند.نرخ خرید نقدی مس 7هزار و 530دلار و فروش نقدی آن هم 7هزار و 535دلار بود.
آلیاژ آلومینیوم هم با نرخ دوهزار و ۲۱۹دلار به صورت نقدی خریداری شد.فروش نقدی آلیاژ آلومینیوم هم در مبادلات دوم اکتبر با نرخ دوهزار و ۲۲۰دلار انجام شد.
خرید و فروش سه‌ماهه آلومینیوم در مبادلات دوم اکتبر با نرخ دوهزار و 580دلار و دوهزار و 582دلار صورت گرفت.
مس نیز در مبادلات دوم اکتبر با نرخ ۷هزار و ۵۲۵دلار و ۵۰سنت و ۷هزار و ۵۲۶دلار به صورت سه‌ماهه خرید و فروش شد.
روی هم با نرخ دوهزار و 746دلار به صورت سه‌ماهه خریداری شده و با قیمت هر تن دوهزار و 746دلار و 50سنت به فروش رسید.
موجودی انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ دوم اکتبر معادل ۶۱هزار و ۶۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۸هزار و ۲۵۰تن آلومینیوم، ۱۶۷هزار تن مس، ۴۰هزار و یک‌صد تن سرب، ۳۷هزار و ۶۶۲تن نیکل، ۱۳هزار و ۲۲۰تن قلع و ۷۷هزار و ۷۵تن روی بود که از این مقدار ۵۷هزار و ۷۴۰تن آلومینیوم آلیاژی، ۸۸۰هزار و ۴۲۵تن آلومینیوم، ۱۶۶هزار و ۴۲۵تن مس، ۳۹هزار و ۹۰۰تن سرب، ۳۶هزار و ۹۱۲تن نیکل، ۱۲هزار و ۸۹۰تن قلع و ۷۲هزار و ۳۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.