دیروز در شرکت بورس کالای ایران، جمعا ۸۲هزار و۷۴۰ تن انواع فولاد، آلومینیوم، کنجاله و ذرت به ارزش ۵۸۷میلیارد و ۵۹۶میلیون و ۵۷۰هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، تالار این بورس در روز دوشنبه شاهد جمعا ۸۲هزار و ۸۴۰ تن عرضه و در مقابل ۱۱۳هزار و۵۳۰ تن تقاضا برای محصولات فوق بود که شامل ۸۲هزار و ۶۷۰ تن عرضه و در مقابل ۱۱۳هزار و ۴۲۰ تن تقاضا برای محصولات فلزی و ۱۷۰ تن عرضه و در مقابل ۱۱۰ تن تقاضا برای محصولات کشاورزی بود.

رینگ محصولات فلزی

این گزارش حاکی است، در رینگ محصولات فلزی در گروه فولاد، در ۱۰ رینگ معاملاتی جداگانه ۸۲هزار و۵۵۰ تن انواع محصولات فولاد به ارزش ۵۸۵‌میلیارد و۱۵۷‌میلیون و ۴۲۰هزار ریال به صورت سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۷۷/۹۹ و ۵۸/۹۹‌درصد از کل بازار را در روز دوشنبه شامل می‌شود.

همچنین در روز دوشنبه مقدار ۸۰ تن شمش آلومینیوم در ۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲‌میلیارد و ۶۰‌میلیون‌ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۰/۰ و ۳۵/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.

در روز دوشنبه در رینگ محصولات فلزی در گروه محصولات مس، کنسانتره و روی هیچ گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.

رینگ محصولات کشاورزی

براساس این گزارش، در رینگ محصولات کشاورزی نیز ۶۵ تن ذرت دانه‌ای برزیل و کرمانشاه، در ۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۸۷‌میلیون‌ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۸/۰ و ۰۳/۰‌درصد از کل بازار را کسب کرد.

همچنین در دو شنبه ۴۵ تن کنجاله سویا، در ۲ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۹۲‌میلیون و ۱۵۰هزار ریال به صورت نقدی و سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۰۵/۰ و ۰۴/۰‌درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.