گروه بورس کالا - قیمت انواع فلز در مبادلات روز بیست و ششم اکتبر روندرو به رشدی داشت.

بنابراین گزارش قیمت انواع فلز در بیست و ششم اکتبر بین ۱۰ تا ۴۵۰دلار در هر تن رشد یافت.

براساس این گزارش مس با رشد ۶۹دلاری بر روی نرخ ۷هزار و ۸۶۰دلار بسته شد. کارمزد مبادله این فلز از سوی کارگزاران ۵۰سنت تصویب شد و به این ترتیب فروش نقدی آن با نرخ ۷هزار و ۸۶۰دلار و ۵۰سنت صورت گرفت. خرید و فروش ۳ماهه مس هم در مبادلات بیست و ششم اکتبر به ترتیب با نرخ‌های ۷هزار و ۸۲۵دلار و ۷هزار و ۸۳۰دلار انجام شد.

آلومینیوم هم در هر تن، با ده دلار رشد مواجه شد که این موضوع قیمت خرید نقدی این فلز را به دو هزار و ۴۷۸دلار رساند و این فلز با نرخ ۲هزار و ۴۷۹دلار به فروش رسید.

خرید و فروش سه ماهه این محصول هم با نرخ‌های ۲هزار و ۵۲۴دلار و ۲هزار و ۵۲۵دلار صورت گرفت.

روی هم در مبادلات بیست و ششم اکتبر از رشد ۲۱دلاری برخوردار شد. نرخ خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۸۷۳دلار و فروش نقدی آن با نرخ ۲هزار و ۸۷۸دلار انجام شد.خرید و فروش ۳ماهه روی در مبادلات بیست و ششم اکتبر، به ترتیب با نرخ دو هزار و ۸۸۵دلار و ۲هزار و ۸۹۰دلار صورت گرفت.

قلع و سرب هم در مبادلات بیست و ششم اکتبر در رینگ مبادلاتی خود به ترتیب رشد ۲۴۵ و ۹۴دلاری را تجربه کردند.

قلع و سرب با نرخ ۱۶هزار و ۲۹۵دلار و ۳هزار و ۷۰۴دلار به صورت نقدی خریداری شدند.

فروش نقدی قلع و سرب هم در مبادلات LME با نرخ‌های ۱۶هزار و ۳۰۰دلار و ۳هزار و ۷۰۴دلار و ۵۰سنت انجام شد.

خرید و فروش اعتباری مدت‌دار قلع با پیش‌بینی رشد اندک از سوی فعالان بازار با نرخ ۱۶هزار و ۴۲۰دلار و ۱۶هزار و ۴۲۵دلار صورت گرفت. سرب نیز در مبادلات بیست و ششم اکتبر با پیش‌بینی اندکی افت قیمت با نرخ‌های ۳هزار و ۶۷۳دلار و ۳هزار و ۶۷۴دلار به صورت ۳ماهه خرید و فروش شدند. نیکل در مبادلات دو روز قبل بورس فلزات لندن با رشد ۴۵۰دلاری مواجه شد. این گزارش حاکی است نیکل در مبادلات بیست و ششم اکتبر با نرخ ۳۱هزار و ۴۵۰دلار و ۳۱هزار و ۵۵۰دلار دادوستد شد. مبادلات ۳ماهه اعتباری نیکل هم با نرخ‌های ۳۱هزار و ۸۰۰دلار و ۳۱هزار و ۸۰۵دلار صورت گرفت. موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۶۳هزار و ۶۲۰تن آلومینیوم آلیاژی، ۹۲۲هزار و ۷۰۰تن آلومینیوم، ۱۵۱هزار و ۴۵۰تن مس، ۳۸هزار و ۵۵۰تن سرب، ۳۷هزار و ۴۷۰تن نیکل، ۱۲هزار و ۷۹۰تن قلع و ۶۱هزار و ۷۵تن روی بود که از این تعداد ۶۱هزار و یکصد تن آلومینیوم آلیاژی، ۸۸۵هزار و ۸۵۰تن آلومینیوم، ۱۵۰هزار و ۴۲۵تن مس، ۳۸هزار و ۳۲۵تن سرب، ۳۶هزار و ۴۶۲تن نیکل، ۱۲هزار و ۴۸۵ تن قلع و ۵۵هزار و ۷۲۵تن روی مورد مبادله قرار گرفت.