گروه بورس کالا- طی هفته گذشته قیمت آهن در بازار تهران با افزایش روبه‌رو بود. طی هفته گذشته روند قیمت میلگرد در بازار غیررسمی افزایشی بود؛ به گونه‌ای که میلگرد ۱۲ آجدار اردبیل با رشد ۱۰۰ریالی در هر کیلو به نرخ ۷هزار و ۳۰۰ریال عرضه شد.

براساس این گزارش، طی مدت یاد شده میلگرد نمره ۱۴ تا ۲۵ آجدار میانه نیز رشد قیمت ۳۰ تا ۵۰ریالی را در هر کیلو تجربه کردند و به مبلغ ۷هزار و ۳۰۰ریال مورد مبادله قرار گرفتند.

در این مدت، میلگرد ۱۰ آجدار شاخه البرز با ۵۰ریال رشد قیمت در هر کیلو به مبلغ ۷هزار و ۵۰۰ریال به فروش رسید.

در هفته گذشته، میلگرد ۱۲-A۲ و ۱۴ آجدار کرمانشاه نیز شاهد رشد قیمت ۱۵۰ریالی در هر کیلو بود به گونه‌ای که به مبلغ ۷هزار و ۱۰۰ریال عرضه شد. طی مدت یاد شده، همچنین میلگرد ۱۲ و ۱۴ نرمال کرمانشاه با رشد ۲۰۰ریالی قیمت در هر کیلو روبه‌رو و به نرخ ۶هزار و ۲۰۰ریال در بازار غیررسمی مورد مبادله قرار گرفت.

در این مدت فولاد الیگودرز نیز شاهد رشد ۵۰ تا ۲۵۰ریالی هر کیلو میلگرد بود. طی هفته گذشته،‌ تیرآهن نیز رشد قیمت را در بازار غیررسمی تجربه کرد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افزایش ۲۵هزار ریالی به مبلغ یک‌میلیون و ۲۲۵هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.

طی مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن ۱۶ و ۱۸ با رشد ۲۰هزار ریالی و ۴۲هزار ریالی به قیمت یک‌میلیون و ۴۶۵هزار ریال و یک‌میلیون و ۷۸۰هزار ریال در بازار تهران به فروش رسید.

در این مدت، سبد تیرآهن درشت نیز رشد قیمت ۲۰هزار ریالی و ۳۰هزار ریالی و ۱۲۰هزار ریالی را تجربه کرد و به مبلغ ۲میلیون و ۹۸۰هزار ریال، ۲میلیون و ۷۸۰هزار ریال و ۳میلیون و ۷۰۰هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.

طی هفته گذشته هر شاخه تیرآهن ۲۷ بدون تغییر قیمت و به مبلغ ۴میلیون و ۹۰۰هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.