گروه بورس کالا- قیمت انواع فلز در مبادلات پانزدهم اکتبر با رشد ۲۷ تا ۶۰۰دلاری نسبت به مبادلات ۱۲ اکتبر همراه شد. بنابراین گزارش، قیمت آلومینیوم در مبادلات پانزدهم اکتبر در هر تن ۲۷دلار رشد یافت و با نرخ ۲هزار و ۴۵۵دلار به صورت نقدی خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۲هزار و ۴۵۵دلار و ۵۰سنت انجام شد. براساس این گزارش،‌ مس نیز در مبادلات نیمه‌اکتبر رشد ۱۸۵دلاری را دارا بود. قیمت خرید نقدی این محصول ۸هزار و ۲۸۴دلار و ۵۰سنت و فروش نقدی آن هم با نرخ ۸هزار و ۲۸۵دلار صورت گرفت.

سرب نیز در مبادلات پانزدهم اکتبر با رشد ۸۱دلاری مواجه شد و نرخ خرید نقدی این فلز به ۳هزار و ۹۷۵دلار رسید. فروش نقدی آن هم با قیمت ۳هزار و ۹۸۰دلار صورت گرفت. نیکل نیز در مبادلات روز پانزده اکتبر از رشد ۶۰۰دلاری برخوردار شد و با نرخ ۳۲هزار و ۴۰۰دلار به صورت نقدی خریداری شد. فروش نقدی این فلز هم با نرخ ۳۲هزار و ۴۵۰دلار صورت گرفت. قلع و روی هم در مبادلات پانزدهم اکتبر رشد به ترتیب ۱۲۵ و ۵۵دلاری را دارا بودند. نرخ خرید نقدی قلع و روی به ترتیب ۱۶هزار و ۳۷۵دلار و ۳هزار و ۱۶۰دلار بود و فروش قلع و روی هم در مبادلات پانزدهم اکتبر با نرخ ۱۶هزار و ۴۰۰دلار و ۳هزار و ۱۶۱دلار صورت گرفت. این گزارش حاکی است، تنها فلزی که افت جزئی داشت، آلومینیوم آلیاژی بود که نسبت به مبادلات دوازدهم اکتبر با افت ده‌دلاری مواجه شد. نرخ خرید نقدی این فلز دوهزار و ۱۸۰ دلار و فروش نقدی آن هم با نرخ دوهزار و ۱۹۰ دلار انجام شد.

خرید و فروش ۳ ماهه مس در مبادلات پانزدهم اکتبر با نرخ ۸هزار و ۲۱۰ دلار و ۸هزار و ۲۱۵ دلار صورت گرفت. آلومینیوم و روی هم با نرخ دوهزار و ۵۰۷ دلار و ۳هزار و ۱۶۹ دلار و ۵۰ سنت به صورت سه ماهه خریداری شدند. فروش سه ماهه آلومینیوم و روی در مبادلات پانزدهم اکتبر با نرخ دوهزار و ۵۰۸ دلار و ۳هزار و ۱۷۰ دلار انجام شد.

میزان موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۱۵ اکتبر معادل ۶۶هزار و ۶۸۰ تن آلیاژ آلومینیوم ۹۳۶هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم، ۱۳۹هزار و ۶۵۰ تن مس، ۲۲هزار و ۵۵۰ تن سرب، ۳۶هزار و ۳۶ تن نیکل، ۱۳هزار و ۳۴۰ تن قلع و ۵۸هزار و ۳۰۰ تن روی بود.