گروه بورس کالا- طی مبادلات روز دوازدهم اکتبر بورس فلزات لندن قیمت انواع فلز نسبت به نهم اکتبر افزایش یافت.

براساس این گزارش، قیمت مس از رشد ۱۰۹دلاری و روی از رشد ۱۱۶دلاری نسبت به سه‌روز گذشته برخوردار شدند.

خرید نقدی فلز مس با ۱۰۹دلار و ۵سنت افزایش قیمت با نرخ ۸هزار و ۹۹دلار و ۵۰سنت معامله شد. فروش این فلز در نرخ ۸هزار و ۱۰۰دلار بود. خرید‌و‌فروش اعتباری سه‌ماهه فلز مس به ترتیب ۸هزار و ۷۰دلار داد‌وستد شد.

روی نیز در روز دوازدهم اکتبر با ۱۱۶دلار افزایش قیمت در نرخ ۳هزار و ۱۰۵دلار به طور نقدی خریداری شد.

فروش این فلز نیز در نرخ ۳هزار و ۱۰۵دلار و ۵۰سنت صورت گرفت.

خرید‌وفروش اعتباری سه‌ماهه فلز روی با نرخ‌های ۳هزار و ۱۰۵و ۳هزار و ۱۱۰دلار انجام شد.

این گزارش می‌افزاید: خرید نقدی آلومینیوم با ۶۵دلار افزایش قیمت با نرخ ۲هزار و ۴۲۸دلار مبادله شد.

فروش نقدی آن نیز در نرخ ۲هزار و ۴۲۹دلار بود. خرید و فروش اعتبار سه ماهه فلز آلومینیوم با نرخ‌های ۲هزار و ۴۸۵ و ۲هزار و ۴۸۶دلار دادوستد شد. خرید نقدی قلع و سرب نیز در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن (LME) هر یک به ترتیب با ۵۵۰ و ۴۴دلار افزایش قیمت نسبت به سه روز گذشته با نرخ‌های ۱۶هزار و ۲۵۰ و ۳هزار و ۸۹۴دلار معامله شدند. فروش نقدی این دو فلز نیز با نرخ‌های ۱۶هزار و ۲۵۵دلار و ۳هزار و ۸۹۴دلار و ۵۰سنت صورت گرفت. در این بورس خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع با نرخ‌های ۱۶هزار و ۴۰۰ و ۱۶هزار و ۴۰۵دلار انجام گرفت.

سرب نیز خرید و فروش اعتباری سه ماهه آن با نرخ‌های ۳هزار و ۷۹۰ و ۳هزار و ۷۹۱دلار بود.

این گزارش حاکی است، خرید نقدی نیکل با رشد یک هزار و ۵۴۵دلار با نرخ ۳۱هزار و ۸۰۰دلار معامله شد.فروش نقدی این فلز در نرخ ۳۱هزار و ۸۰۵دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز نیکل در این بورس به ترتیب با نرخ‌های ۳۲هزار و ۲۰۰ و ۳۲هزار و ۲۲۵دلار صورت گرفت.

آلیاژ آلومینیوم نیز نسبت به سه روز گذشته با ۳۵دلار افزایش قیمت مواجه بود به طوری که خرید نقدی آن در نرخ ۲هزار و ۱۹۰دلار صورت گرفت. فروش نقدی آن با نرخ ۲هزار و ۱۹۵دلار انجام شد.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه آلیاژ آلومینیوم با نرخ‌های ۲هزار و ۲۳۵ و ۲هزار و ۲۴۵دلار دادوستد شد.موجودی انبارهای بورس فلزات لندن به این قرار است. آلیاژ آلومینیوم ۶۷هزار و ۵۸۰تن، آلومینیوم ۹۳۴هزار و ۲۷۵تن، مس ۳۵هزار و۸۵۰تن، روی ۵۸هزار و ۶۰۰تن، سرب ۲۲هزار و ۴۷۵تن، قلع ۱۳هزار و ۵۲۵تن و نیکل ۳۶هزار و ۴۳۸تن بود.