ایسنا- زمزمه‌های تغییر مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران در حالی به گوش می‌رسد و اسامی مختلفی برای ریاست آن اعلام می‌شود که هنوز خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است‌.

در دومین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بورس کالای ایران بحث تغییر مدیرعامل این شرکت زمانی بیشتر قوت گرفت که در این مجمع به طور مداوم از زحمات و فعالیت‌های هاشمیان ـ مدیرعامل فعلی ـ تقدیر می‌شد.

یک عضو هیات مدیره شرکت هم در همین زمینه به خبرنگار ایسنا اظهار کرد که با وجود درخواست اعضا برای ادامه فعالیت وی، اما هاشمیان استعفای خود را به مجموعه هیات مدیره تقدیم کرده است. وی گفت: پس از بررسی گزینه‌های محتمل واجد شرایط پذیرش این سمت در دو سال آینده، در جلسات داخلی هیات مدیره، فرد حائز بیشترین آرا پذیرش و به سازمان بورس معرفی‌شد که پس از تائید سازمان به صورت رسمی اعلام می‌شود. در همین زمینه حجت‌الله صیدی ـ مدیر شرکت سرمایه‌گذاری غدیر ـ که یکی از گزینه‌های احتمالی برای مدیرعاملی شرکت بورس کالاست با تائید اینکه به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی شرکت انتخاب شده اظهار کرد: من نیز چنین خبری را شنیده‌ام.

وی اعلام کرد: یکسری مراحل اداری در حال نهایی شدن است و با توجه به اینکه هیات مدیره بورس نیز پس از بررسی‌ها فردی را معرفی کرده، اما هنوز نامی قطعی و نهایی نشده است.

در همین زمینه شهیدی‌تبار ـ رییس هیات مدیره شرکت بورس کالا ـ گفت: طبق ضوابط باید ما فرد مورد نظر را به سازمان بورس معرفی می‌کردیم که این کار انجام شده و در حال حاضر منتظر جواب هستیم.

اما یک مقام مسوول در شرکت بورس کالا تاکید کرد: صورت جلسه‌ای از سوی هیات مدیره برای تغییر مدیرعامل و انتخاب حجت‌الله صیدی به عنوان مدیرعامل جدید به امضا نرسیده و لذا کلیه اخبار درباره انتصاب وی شایعه بوده است.