گروه بورس کالا- طی معاملات بورس‌فلزات لندن در تاریخ 29 آوریل 2009 تمامی محصولات نسبت به روز قبل با رشد قیمت روبه‌رو شدند.

در مبادلات روز ۲۹ آوریل بورس‌فلزات لندن، فلز نیکل بیشترین رشد قیمت را در خرید نقدی داشت. این محصول با ۲۷۵دلار افزایش با رقم ۱۱هزار و ۷۵دلار به فروش رسید. موجودی انبار این محصول در بورس‌فلزات لندن ۱۱۴هزارو ۴۲۶ تن بود که از این میزان ۱۰۹هزار و ۶۳۸ تن مبادله شد.
رشد 116دلاری مس
طی مبادلات بورس‌فلزات لندن فلز مس با رشد ۱۱۶دلاری در نرخ ۴هزارو ۳۰۰دلار به فروش رسید که موجودی انبار این محصول ۴۰۵هزارو ۷۷۵ تن بود که ۳۲۱هزار و ۷۷۵ تن از این محصول فروخته شد.
صعود 190دلاری قلع
نرخ خرید نقدی قلع در بورس‌فلزات لندن ۱۲هزارو ۲۹۰دلار کشف شد که نسبت به روز قبل معاملات ۱۹۰دلار افزایش نرخ داشت و از ۱۲هزارو ۴۳۵ تن موجودی انبار این محصول ۱۱هزار و ۹۶۰ تن به فروش رسید.
یک‌هزارو 361 نرخ نهایی روی
فلز روی رده بعدی را در افزایش قیمت‌ها در بورس‌فلزات لندن داشت و این محصول با ۴۴دلار افزایش در نرخ یک‌هزارو ۳۶۱دلار مبادله شد.
حرکت آلومینیوم به روی مدار یک‌هزارو 400
فلز آلومینیوم در معاملات بورس‌فلزات لندن با رشد ۲۹دلاری وارد مرز یک‌هزارو ۴۰۰دلاری شد. موجودی این محصول در انبارهای بورس لندن ۳میلیون و ۷۸۶هزار تن بود که از این میزان ۳میلیون و ۷۳۸هزار تن فروخته شد.