گروه بورس کالا- در معاملات 28 آوریل قیمت انواع فلز مانند روز قبل کاهش یافت. در این روز تنها نرخ آلیاژ آلومینیوم رشد کرد.

بیشترین کاهش را در این روز قلع و نیکل ثبت کردند. افت نرخ فلزات باعث شد تا قیمت مس که در هفته‌‌های گذشته به 4500‌دلار رسیده بود‌، مجددا کاهش یابد و به مرز 4‌هزار‌دلار نزدیک شود.
مس و افت ۱۲۰‌دلاری
در معاملات 28 آوریل در لندن قیمت مس 120‌دلار و 50 سنت کاهش یافت و 4‌هزار و 185‌دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز 4‌هزارو 184‌دلار بود. در این روز در انبار لندن 420‌هزار و 275 تن مس موجود بود که 350 هزار و 150 تن معامله شد.
آلومینیوم رشد و آلیاژ آلومینیوم کاهش یافت
در معاملات 28 آوریل در لندن قیمت آلومینیوم 12‌دلار کاهش یافت و با نرخ یک‌هزارو 389‌دلار و 50‌سنت فروش رفت.
خرید نقدی این فلز یک‌هزارو ۳۸۹‌دلار بود. آلومینیوم در این روز ۳‌میلیون و ۷۲۵‌هزارو ۹۷۵‌تن در انبار لندن موجود بود که ۳‌میلیون و ۶۷۵‌هزارو ۳۷۵‌تن معامله شد. آلیاژ آلومینیوم در این روز با ۳۰‌دلار ثبت رشد با قیمت یک‌هزار و ۲۹۱‌دلار مبادله شد.خرید نقدی این فلز یک‌هزارو ۲۹۰‌دلار بود. در انبار لندن در این روز ۹۴‌هزار و ۴۰۰تن آلیاژ آلومینیوم موجود بود که ۹۳‌هزار و ۴۰۰تن معامله شد.
سرب و روی 66‌دلار و 23‌دلار افت کرد
سرب در معاملات ۲۸ آوریل ۶۶‌دلار و روی ۲۳‌دلار افت کرد. بر این اساس هر تن سرب با نرخ یک‌هزار و ۳۰۹‌دلار مبادله شد. خرید نقدی این فلز یک‌هزارو ۳۰۸‌دلار بود. روی در انبار لندن ۲۳‌دلار کاهش یافت و با نرخ یک‌هزارو ۳۰۸‌دلار فروش رفت. خرید نقدی این کالا یک‌هزارو ۳۱۷‌دلار و ۵۰سنت بود. درانبار لندن ۷۱‌هزار و ۳۰۰‌تن سرب موجود بود که ۶۹‌هزار و ۳۰۰‌تن معامله شد‌. روی نیز ۳۳۴‌هزارو ۷۷۵ تن در انبار‌ها موجود بود که ۳۰۸‌هزارو ۵۲۵تن فروش رفت.
نیکل و قلع در مسیر سقوط
در معاملات بورس لندن قیمت نیکل و قلع بیشترین کاهش را داشت‌. بر این اساس، هر تن نیکل با ۱۸۵‌دلار افت نرخ ۱۰‌هزارو ۸۲۵‌تن معامله شد. خرید نقدی این کالا ۱۰‌هزارو ۸۰۰‌دلار بود. قلع ۲۹۵‌دلار کاهش یافت و با نرخ ۱۲‌هزارو ۱۰۵‌دلار ثبت شد. خرید نقدی این فلز ۱۲‌هزارو ۱۰۰‌دلار بود‌.
در انبار لندن در این روز 106‌هزارو 452‌تن نیکل موجود بود که 101‌هزارو 598تن معامله شد. قلع در این روز 12‌هزارو 290 تن موجودی داشت که 11‌هزارو 795 تن معامله شد.