گروه بورس کالا - در معاملات 6 آوریل در بورس فلزات لندن قیمت انواع فلز پایه رشد کرد.

براساس این گزارش، رشد قیمت فلزات در این روز 28 تا 490دلار بود که کمترین رشد مربوط به روی و بیشترین رشد نرخ را فلز نیکل به خود اختصاص داد.
رشد ۲۰۰دلاری قیمت مس در لندن
طی معاملات 6 آوریل در بورس فلزات لندن قیمت مس 200دلار رشد کرد. بر این اساس نرخ فروش نقدی 4هزار و 330دلار و 50سنت بود. خرید نقدی این کالا 4هزار و 330دلار بود.
آلومینیوم ۳۷دلار رشد کرد
در معاملات 6 آوریل در بورس لندن آلومینیوم 37دلار و 50سنت رشد کرد. فروش نقدی این کالا یکهزار و 448دلار بود. خرید نقدی این فلز یکهزار و 447دلار بود.
آلیاژ آلومینیوم در این روز ۴۰دلار رشد داشت که با احتساب این رشد نرخ این فلز یک هزار و ۳۱۰دلار بود. خرید نقدی این فلز یک هزار و ۳۰۰دلار بود.
رشد همطراز سرب و روی
قیمت سرب و روی در بورس فلزات لندن آلومینیوم به ترتیب ۲۹ و ۲۸دلار رشد کرد. به این ترتیب هر تن سرب با نرخ یک هزار و ۳۱۲دلار به ثبت رسید.
خرید نقدی این فلز یک هزار و 311دلار بود. از این کالا در انبار لندن 61هزار و 25تن بود که 58هزار و 50تن معامله شد.روی 28دلار رشد داشت. در نتیجه هر تن از این کالا با نرخ یک هزار و 341دلار به ثبت رسید.
خرید نقدی این فلز یک هزار و ۳۴۰دلار معامله شد.
صعود 490دلاری نیکل
نیکل در معاملات ۶ آوریل، ۴۹۰دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۱۰هزار و ۸۰۰دلار معامله شد.
خرید نقدی این فلز 10هزار و 750دلار بود.
قلع در این روز ۷۵دلار افزایش داشت و هر تن از آن به نرخ ۱۱هزار و ۷۵دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا ۱۱هزار و ۵۰دلار بود.