گروه بورس کالا- به دنبال تصمیم گروه G20 به منظور ارائه طرح‌های تحریک اقتصادی به میزان یک تریلیون دلار از جانب کشور‌های پیشرفته و سه برابر کردن منابع صندوق بین‌المللی پول برای احیای رشد اقتصاد جهانی، چشم‌انداز تقاضای مس باز هم همچون روز‌های معاملاتی پیشین، مثبت شد و ....

این امر منجر به رشد قابل ملاحظه قیمت این محصول در بازار فلزات لندن شد. در پی افزایش قیمت مس، معاملات سایر فلزات این بازار نیز رونق گرفت.
اعلام خبر افزایش تولیدات کارخانه‌های چین در ماه مارس نیز در بهبود چشم‌انداز تقاضای فلزات و بخصوص مس، بسیار مفید بوده است. طی معاملات بورس فلزات لندن در ماه مارس تنها دو فلز قلع و نیکل در مقایسه با آمار معاملات ماه فوریه با کاهش نرخ خرید روبه‌رو شدند.
بررسی در معاملات ماه مارس بورس فلزات لندن نشان می‌دهد فلز نیکل کاهش ۷۰۹دلاری را تجربه کرد و نرخ خرید این محصول تا مرز ۹هزار و ۶۸۹دلار پایین آمد. این در حالی است که نرخ فروش نقدی نیکل در ماه مارس ۹هزار و ۶۹۶دلار ثبت شد.
افت 351دلاری قلع
طی معاملات ماه مارس بورس فلزات لندن، فلز قلع با افت ۳۵۱دلاری در خرید نقدی تا نرخ ۱۰‌هزار و ۶۶۴ دلار کاهش داشت، همچنین نرخ فلز قلع در فروش نقدی نیز ۱۰ هزار و ۶۷۵دلار اعلام شد.
افزایش 374دلاری مس
در مبادلات بورس فلزات لندن نرخ فروش نقدی فلز مس ۳هزار و ۳۱۴دلار و ۷۳سنت اعلام شد. خرید نقدی این نرخ با افزایش ۳۷۴دلاری نسبت به ماه فوریه به ۳هزار و ۳۱۳دلار و ۳۵سنت رسید.


رشد ۱۰۴دلاری روی
طی مبادلات بورس فلزات لندن، فلز روی نرخ خرید نقدی با 104دلار افزایش تا یک‌هزار و 215دلار رشد داشت و نرخ فروش نقدی این محصول نیز یک‌هزار و 216دلار ثبت شد.
صعود ۱۳۹دلاری سرب
در مبادلات ماه مارس بورس فلزات لندن، فلز سرب در نرخ خرید نقدی با افزایش 139دلاری به یک‌هزار و 98دلار رسید و نرخ فروش نقدی این محصول یک‌هزار و 100دلار به ثبت رسید.
افزایش نرخ آلومینیوم
بررسی در مبادلات ماه مارس نشان می‌دهد که فلز آلومینیوم با رشد 6دلاری از یک‌هزار و 329دلار تا سقف یک‌هزار و 335دلار بالا رفت. این محصول در فروش نقدی نرخ یک‌هزار و 335دلاری را تجربه کرد.