گروه بورس کالا- در معاملات 5 مارس فلزات لندن قیمت تمام فلزات رنگی رشد کرد که بیشترین رشد را قلع و کم‌ترین را نیکل داشت.

در این روز تنها نرخ آلیاژ آلومینیوم کاهش یافت و نرخ آلومینیوم ثابت ماند.
تثبیت نرخ آلومینیوم
در معاملات بورس لندن قیمت آلومینیوم ثابت ماند و با نرخ یک‌هزار و ۳۰۲دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا تنها ۵۰سنت رشد کرد و با قیمت یک‌هزار و ۳۰۱دلار معامله شد.
آلومینیوم 3میلیون و 260هزار و 300 تن موجودی داشت که از این حجم کالا 3میلیون و 217هزار و 700 تن معامله شد.
آلیاژ آلومینیوم ۹دلار کاهش یافت و با نرخ یک‌هزار و ۱۴۱دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و ۱۴۰‌دلار بود. از این کالا ۱۰۸هزار و ۱۴۰ تن در انبارهای لندن موجود بود که از این حجم کالا ۱۰۳هزار و ۴۴۰ تن معامله شد.
مس 95دلار رشد کرد
در معاملات ۵ مارس در بورس لندن قیمت مس ۹۵دلار و ۵۰سنت رشد کرد و با نرخ ۳هزار و ۶۴۰دلار و ۵۰ سنت به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا ۳هزار و ۶۴۰ دلار بود. از این کالا ۵۲۵هزار و ۲۰۰تن در انبارهای بورس فلزات لندن بود که از این حجم کالا ۴۶۴هزار و ۴۲۵ تن معامله شد.
رشد قیمت سرب و روی
در معاملات ۵ مارس در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۵۶دلار و نرخ روی ۴۰دلار رشد کرد.
بر این اساس هر تن سرب با نرخ 56دلار و 50 سنت رشد کرد. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و 160دلار بود. از این کالا در 59هزار و 525تن در انبارهای لندن بود که از این کالا 57هزار و 25 تن معامله شد. روی هم با 40دلار و 50سنت رشد قیمت با نرخ یک‌هزار و 186دلار و 50سنت به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و 186دلار بود. از این کالا در انبار لندن 352هزار و 750 تن بود که از این حجم کالا 310هزار و 400 تن معامله شد.
نیکل کمترین رشد را ثبت کرد
در معاملات 5 مارس در بورس فلزات لندن قیمت نیکل 25دلار رشد کرد که در مقایسه با دیگر فلزات کمترین رشد را داشت. این کالا با نرخ 9هزار و 785دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز 9هزار و 780دلار بود.
از این کالا در انبار بورس لندن ۹۹هزار و ۳۲۴ تن بود که مجموعا ۹۸هزار و ۲۰۲ تن معامله شد.
قلع و رشد 450دلاری
قلع در بورس لندن بیشترین رشد را ثبت کرد. این فلز با رشد ۴۵۰دلاری، هر تن از آن با نرخ ۱۱هزار و ۱۰۰دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در بورس لندن ۱۱هزار و ۹۵دلار بود.از این فلز در انبار لندن ۹هزار و ۴۰۵ تن بود که از این حجم کالا ۸هزار و ۶۰۵ تن معامله شد.