گروه بورس کالا- در معاملات 3 مارس در بورس‌فلزات لندن قیمت همه فلزات پایه به جز قلع رشد کرد. براساس این گزارش در این روز بیشترین رشد قیمت را مس داشت. کمترین رشد نرخ را نیز در این روز آلیاژ آلومینیوم ثبت کرد.

رشد 15دلاری آلومینیوم
در این روز آلومینیوم و آلیاژ آلومینیوم به ترتیب ۱۵ و ۱۴ دلار رشد قیمت داشتند. بر این اساس هر تن آلومینیوم بانرخ یکهزار و ۲۸۵هزار و ۵۰سنت به ثبت رسید.خرید نقدی آلومینیوم نیز یکهزار و ۲۸۵دلار بود. آلیاژ آلومینیوم هم در این روز ۱۴دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ یکهزار و ۱۳۵دلار فروش رفت. خرید نقدی این فلز یکهزار و ۱۲۰دلار بود. در این روز مجموعا ۳میلیون و ۲۴۳هزار و ۹۰۰تن بود که از این مقدار کالا ۳میلیون و ۲۰۷هزار و ۹۰۰ تن معامله شد. آلیاژ آلومینیوم هم مجموعا در انبار بورس لندن ۱۰۸هزار و ۵۸۰تن بود که ۱۰۳هزار و ۲۲۰تن به فروش رفت.
مس و رشد 150دلاری
در معاملات ۳ مارس در لندن، قیمت مس با ۱۵۰دلار رشد، ۳هزار و ۴۸۰دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز در مجموع ۳هزار و ۴۷۵دلار بود.از این فلز در انبار بورس‌فلزات لندن ۵۳۰هزار و ۵۷۵تن بود که مجموعا ۴۷۵هزار و ۸۵۰تن معامله شد.
روی از سرب جلو زد
دیروز قیمت روی از سرب جلو زد. این فلز با ثبت ۲۶دلار و ۵۰سنت رشد قیمت، هر تن از آن با نرخ یکهزار و ۱۰۵دلار معامله شد. قیمت خرید نقدی این فلز یکهزار و ۱۰۴دلار و ۵۰سنت بود و قیمت سرب ۱۸دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ یک‌هزار و ۴۲دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا یکهزار و ۴۱دلار بود.در بورس لندن، مجموعا ۳۵۵هزار و ۵۰۰تن بود که از این مقدار کالا ۳۱۸هزار و ۶۷۵تن مبادله شد. فلز سرب هم ۶۰هزار و ۷۵۰تن موجودی در انبارهای لندن داشت که ۵۸هزار و ۱۷۵تن معامله شد.
نیکل 70دلار رشد کرد
نیکل ۷۰دلار رشد کرد. این فلز با ثبت این مقدار رشد قیمت، هر تن از آن با نرخ ۹هزار و ۶۷۵دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز ۹هزار و ۶۵۰دلار بود. از این کالا در انبارهای بورس‌فلزات لندن مجموعا ۹۹هزار و ۳۷۸هزار تن موجود بود که ۹۸هزار و ۱۹۰تن معامله شد.
قلع، تنها کاهش را ثبت کرد
دیروز فلز قلع با ۲۴۰دلار افت قیمت، بیشترین کاهش نرخ را ثبت کرد. با احتساب این روش، خرید نقدی این کالا ۱۰هزار و ۸۰۵دلار و فروش نقدی آن ۱۰هزار و ۸۱۰دلار بود. از این فلز ۹هزار ۱۴۰تن در انبارهای بورس‌فلزات لندن موجود بود که ۸هزار و ۳۴۰تن معامله شد.