گروه بورس کالا- طی معاملات ۲۶ فوریه در بورس فلزات لندن قیمت انواع تمام فلزات پایه رشد کرد.

بر اساس این گزارش، در این روز نوسان قیمت‌ها از ۱۵ تا ۳۷۵ دلار بود که بیشترین رشد را نیکل داشت.

در حالی که نرخ همه فلزات در این روز رشد کرد، اما قیمت قلع ثابت ماند و با نرخ ۱۰هزار و ۹۵۰ دلار معامله شد. آلومینیوم ۱۸ دلار رشد کرد

در این روز قیمت آلومینیوم ۱۸ دلار و آلیاژ آلومینیوم ۱۵ دلار رشد کرد.

در این روز آلومینیوم با نرخ یک‌هزار و ۳۱۱ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.

خرید نقدی این فلز یک‌هزار و ۳۱۱ دلار بود. آلیاژ آلومینیوم هم با نرخ یک‌هزار و ۱۱۶ دلار فروش رفت. خرید نقدی این فلز با رقم یک‌هزار و ۱۱۵ دلار بود.

در انبارهای بورس فلزات لندن ۳‌میلیون و ۲۰۱هزار و ۱۲۵ تن آلومینیوم بود که از این مقدار کالا ۳میلیون و ۱۷۵هزار و ۷۵ تن معامله شد. موجودی آلیاژ آلومینیوم هم در این روز ۱۰۹هزار و ۵۶۰ تن بود که ۱۰۲هزار و ۷۶۰ تن فروش رفت.

مس و افزایش ۹۲ دلاری

در معاملات ۲۶ فوریه در بورس فلزات لندن قیمت مس ۹۲ دلار و ۵۰ سنت رشد کرد. این کالا با نرخ ۳هزار و ۴۴۳ دلار فروش رفت. خرید نقدی این فلز ۳هزار و ۴۴۲ دلار بود. از این فلز در انبار لندن ۴۵۴هزار و ۴۷۵ تن موجود بود که از این مقدار کالا مجموعا ۵۰۸ هزار و ۹۰۰ تن فروش رفت.

روند صعودی سرب و روی

قیمت سرب در معاملات بورس لندن ۴۵دلار و نرخ روی ۲۴ دلار و ۵۰سنت رشد کرد.

در نتیجه هر تن سرب با نرخ یکهزار و ۵۰دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا یک‌هزار و ۴۵دلار بود. از این کالا در انبار لندن ۵۹هزار و ۴۰۰تن بود که از این کالا ۵۶هزار و ۷۵۰تن به فروش رسید.

قیمت روی هم با نرخ یکهزار و ۱۲۵ دلار و ۵۰ سنت به ثبت رسید.

خرید نقدی این فلز یکهزار و ۱۲۵دلار بود.

این کالا ۳۶۲هزار و ۲۷۵تن در انبارهای لندن موجود بود که مجموعا ۳۳۲هزار و ۲۰۰تن از آن معامله شد.

نیکل، رتبه اول رشد را به دست آورد

نیکل باز هم با رشد ۳۷۵دلاری بیشترین رشد را به دست آورد و بدین ترتیب قیمت آن مرز ۱۰هزار دلار را رد کرد و ۱۰هزار و ۱۰۵دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز ۱۰هزار و ۱۰۰دلار بود.

تثبیت قیمت قلع

در معاملات ۲۶ فوریه در بورس لندن تنها قیمت قلع ثابت ماند. فروش نقدی قلع ۱۰ هزارو ۹۵۰ دلار بود. خرید نقدی این کالا نیز ۱۰ هزارو ۹۲۵ دلار ثبت شد. از این کالا ۸هزار و ۸۵۰ تن در انبار لندن بود که از این مقدار کالا ۸هزار و ۱۸۰تن معامله شد.