گروه بورس کالا- شرکت تعاونی فولاد نوردکاران ایرانیان همچنان چشم انتظار حمایت دولت و فولاد مبارکه است. فاضل همامی، مدیرعامل تعاونی نوردکاران فولاد ایرانیان با اشاره به گذشت حدود ۵ ماه از فعالیت تعاونی و تقاضا برای همکاری بیشتر با فولاد مبارکه اظهار کرد: تعاونی نوردکاران ۲۰/۰۶/۸۷ رسما کار خود را با ۳۶ عضو فعال سهامدار و پانزده عضو متفرقه نوردکار آغاز نموده و طی چهارده ماه گذشته بیشتر از ۲۷هزار تن محصولات سرورق و کابل و اسلب از فولاد مبارکه خریداری نموده است.

وی ادامه داد: این تعاونی طی ماه‌های گذشته دستخوش سیر نزولی گشته که این سیر نزولی باعث شده تا اعضای تعاونی نیاز به حمایت دولت و فولاد مبارکه پیدا کند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که هر مجموعه نوپایی با آزمون و خطا مواجه می‌شود، بنابراین این تعاونی نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما هدف تاسیس تعاونی ایجاد بازار سهل‌ و آسان با قیمت مناسب برای تولیدکنندگان نورد بوده و هست.

همامی تصریح کرد: مدیرعامل و اعضای این تعاونی تشکر و قدردانی خود را از مسوولان فولاد مبارکه اعلام می‌دارد.

مدیرعامل این تعاونی گفت: به دنبال همکاری بیشتر با مبارکه هستیم و تقاضا داریم فولاد مبارکه همکاری نزدیک‌تری با تعاونی برقرار کند تا با وزش هر مخالفتی سمت و سوی این ارتباط از هم گسسته نشود.وی ادامه داد: ضمنا این تعاونی در نظر دارد تا ساختمانی را برای فروش محصولات خریداری شده به اعضای تعاونی خریداری و تاسیس نماید.