دادوستد 335 تن چای در بورس کالا

گروه بورس کالا- در روز دوشنبه هفته جاری در شرکت بورس کالای ایران، ۱۰۶ هزار و ۳۸ تن انواع کالا شامل فولاد، آلومینیوم، مس، قیر، شیمیایی، پلیمر، روغن، ذرت و کنجاله به ارزش ۵۹۵ میلیارد و ۱۴۶ میلیون و ۶۵ هزار ریال در دو رینگ داخلی و صادراتی داد‌وستد شد. رینگ محصولات فلزی

در رینگ محصولات فلزی در گروه فولاد تا ساعت ۱۷ بعداز ظهر جمعا، ۶۴ هزار و ۲۰ تن انواع مقاطع فولادی به صورت نقدی و به ارزش ۳۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در رینگ دادوستد شد. براساس این گزارش ۳ تن اکسید مس در دو رینگ معاملاتی به ارزش ۶۷ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال به فروش رفت. همچنین در این روز ۷ هزار و ۳۲۰ تن شمش آلومینیوم در ۱۳ رینگ معاملاتی به ارزش ۱۱۴ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال معامله شد.

رینگ محصولات پتروشیمی

در رینگ محصولات پتروشیمی در گروه قیر جمعا، ۲۹ هزار و ۶۸۰۰ تن انواع قیر به صورت نقدی و به ارزش ۹۱ میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال در دو رینگ صادراتی و داخلی دادوستد شد.

در گروه محصولات پلیمری،۴ هزار و ۳۴۰ تن انواع پلی‌پروپیلن سبک و سنگین به ارزش ۳۸ میلیارد و ۸۶۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال به فروش رفت. همچنین در این روز ۵۰ تن اسلاگ واکس و روغن پایه به ارزش ۲۴۵ میلیون ریال در رینگ صادراتی و داخلی دادوستد شد. در روز دوشنبه ۱۴۰ تن انواع محصولات شیمیایی در ۴ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش یک میلیارد و ۷۸ میلیون ریال معامله شد.

رینگ محصولات کشاورزی

در رینگ محصولات کشاورزی در گروه چای ۳۳۵ تن چای باروتی گیلان در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال

دادوستد شد.

در گروه معاملاتی ذرت نیز ۹۰ تن ذرت دانه‌ای به ارزش ۲۰۵میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به صورت سلف در یک رینگ دادوستد شد. همچنین در گروه کنجاله‌ها نیز ۴۵ تن کنجاله سویا به ارزش ۲۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال در یک رینگ به صورت سلف مورد معامله قرار گرفت.