گروه بورس کالا- قیمت همه فلزات به جز آلومینیوم در معاملات بورس فلزات لندن رشد کرد که بیشترین رشد را فلز قلع داشت و کمترین رشد مربوط به نیکل بود. در این روز تنها نرخ آلومینیوم و آلیاژ آلومینیوم کاهش یافت که به ترتیب 2 و 14 دلار افت داشت.

بر این اساس، آلومینیوم با قیمت یک‌هزار و ۴۲۰دلار و خرید نقدی آن با قیمت یک‌هزار و ۴۱۹دلار ثبت شد، قیمت آلیاژ آلومینیوم نیز در این روز یک‌هزار و ۸۵ و خرید نقدی آن یک‌هزار و ۶۵ دلار بود.
مس و رشد 86 دلاری
مس که از ابتدای هفته روند رو به رشدی را آغاز کرده است، در معاملات ۹ فوریه نیز در بورس لندن ۸۶ دلار و ۵۰ سنت رشد کرد و با قیمت ۳هزار و ۵۲۷دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا ۳هزار و ۵۲۶ دلار بود. از این فلز در انبار بورس فلزات لندن ۵۰۷هزار ۷۷۵ تن مس موجود بود که از این مقدار کالا ۴۹۹هزار و ۵۵۰ تن معامله شد.
نیکل،‌کمترین رشد را ثبت کرد
طی معاملات ۹ فوریه در بورس لندن نیکل با ثبت ۵دلار رشد قیمت، هر تن از آن با نرخ ۱۱هزار و ۵۰۵ دلار فروش رفت. خرید نقدی این فلز ۱۱هزار و ۵۰۰ دلار بود. از این کالا ۸۶هزار و ۷۰۶تن در انبارهای بورس فلزات لندن موجود بود که از این مقدار کالا ۸۶هزار و ۴۱۸تن معامله شد.
سرب هم 15دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت یک‌هزار و 180دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و 179 دلار بود.
از این کالا در انبار لندن ۵۵۰هزار تن موجود بود که ۵۴هزار و ۵۰ تن از آن معامله شد.
قلع و ثبت بیشترین رشد قیمت
طی معاملات ۹ فوریه در بورس لندن قیمت قلع بیشترین رشد را داشت. در این روز هر تن فلز قلع با ۱۰۰ دلار رشد قیمت هر تن از آن با قیمت ۱۱هزار و ۳۰۰تن معامله شد. خرید نقدی این فلز ۱۱هزار و ۲۷۵دلار بود.
از این کالا در انبار لندن 9هزار و 65 تن بود که در مجموع 7هزار و 530تن از آن معامله شد.
روی هم ۳۷ دلار رشد کرد و با قیمت یک‌هزار و ۱۷۲دلار و ۵۰ سنت به ثبت رسید. قیمت خرید نقدی این کالا یک‌هزار و ۱۷۲دلار بود. از این کالا ۳۵۲هزار و ۶۵۰ تن در انبار لندن موجود بود که از این مقدار کالا، ۳۴۴هزار و ۱۵۰ تن معامله شد.