گروه بورس کالا- در مبادلات بورس فلزات لندن در تاریخ 20ژانویه 2009، فلز سرب و قلع با رشد قیمت روبه‌رو شدند.

این در حالیست که قیمت دیگر فلزات پایه در این بورس همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد. نوسان قیمت‌ها در این روز ۸ تا ۶۵ دلار بود.
آلومینیوم 50دلار کاهش داشت
در مبادلات ۲۰ژانویه بورس فلزات لندن آلومینیوم با ۵۰دلار کاهش در هر تن از ۱۴۰۰ دلار به ۱۳۵۰دلار رسید که موجودی انبار این محصول ۲میلیون و ۵۵۲هزار و ۴۷۵ اعلام شد که ۲میلیون و ۵۳۳هزار و ۴۲۵تن از این محصول خرید و فروش شد.
افت 45دلاری مس
قیمت مس در بورس فلزات لندن در این روز ۴۵دلار کاهش داشت و با این کاهش از ۳۳۲۰ به ۳۲۷۵ دلار رسید. میزان مبادلات این محصول ۴۰۲هزار و ۱۵۰تن اعلام شد که در انبارها ۴۰۹هزار و ۱۰۰تن موجودی داشت.
رشد 10دلاری سرب
براساس این گزارش قیمت سرب در ۲۰ژانویه به ۱۱۴۰دلار رسید که با ۱۰دلار افزایش نسبت به ۱۹ژانویه جزو دو فلز رشد کرده در این بازار بود. میزان فروش سرب در بازار ۴۸هزار و ۱۵۰ تن بود و در انبارها ۴۹هزار و ۷۰۰تن از این محصول وجود داشت.
سقوط نیکل با 65دلار
نیکل در بورس فلزات لندن با افت ۶۵دلاری به ۱۰هزارو ۸۱۰دلار رسید. از ۷۹هزارو ۱۰۴تن موجودی انبار ۷۸هزارو ۵۱۶تن نیکل به فروش رسید.
قلع با 25دلار بیشترین رشد را داشت
در مبادلات ۲۰ ژانویه، فلز قلع با ۲۵دلار افزایش تا ۱۰هزارو ۸۲۵دلار بالا رفت. این محصول در ۱۹ژانویه با ۱۰هزارو ۸۰۰دلار دادوستد شد. موجودی انبار این محصول ۸هزارو ۴۰۵تن اعلام شد و ۷هزارو ۹۰۵تن از این موجودی خریداری شد.
کاهش 8دلاری روی
فلز روی در مبادلات ۲۰ژانویه با ۸دلار کاهش در قیمت یک هزارو ۱۹۷معامله شد. ۲۶۹هزارو ۵۵۰تن از این محصول از ۲۷۶هزارو ۵۲۵تن موجودی انبار در این روز دادوستد شد .