قیمت‌‌‌های میلگرد در شمال اروپا پس از نوسانات زیادی که در ماه نوامبر داشت، اندکی رو به بهبود گذاشته است. در ماه نوامبر با تنزل قیمت قراضه و کاهش قیمت‌‌ها توسط یکی از تولیدکنندگان بزرگ، سطح قیمت‌‌‌های فولاد به شدت پایین آمد.

در نوامبر، سورشارژ قراضه ۵۰ یورو هر تن کاهش یافت که فشار زیادی بر قیمت کالاهای ساخته شده وارد آورد. با کاهش شدید قیمت‌‌‌های فولاد توسط یکی از کارخانجات بزرگ تا حدود ۱۱۷ یورو هر تن، روند نزولی قیمت‌‌ها شدت گرفت. در همین زمان قیمت میلگرد در ترکیه با ۱۳۰ یورو افزایش به مرز ۶۳۰ یورو هر تن رسید و این امر باعث شد که فولاد شمال اروپا قیمت‌‌‌های ارزان‌‌تری نسبت به دیگر بازارهای اروپایی پیدا کند.

با این وجود، بهبود تقاضا و افزایش جهانی قیمت‌‌‌های قراضه و بیلت موجب تقویت بازار شده و آینده بهتری را پیش روی آن قرار داده است. در حال حاضر میلگرد در شمال اروپا بین ۴۹۳ تا ۵۲۹ یورو هر تن پیشنهاد می‌‌‌شود.

کارخانه‌های داخلی قیمت‌‌‌های خود را برای فروش‌‌‌های تحویل از اول دسامبر حدود ۳۵ یورو هر تن کاهش داده‌اند.

یکی از تولیدکنندگان انگلیسی اظهار داشت احتمالا قیمت‌‌ها در دسامبر به دلیل دوره کوتاه کاری، افزایش زیادی پیدا نمی‌‌‌کند ولی قطعا تمام کاهش‌‌‌هایی که در نوامبر ایجاد شده تا ژانویه جبران خواهد شد. در طول دسامبر، قیمت‌‌ها به ۵۲۹ تا ۵۶۳ یورو خواهد رسید و احتمالا در ژانویه مجددا افزایش خواهد یافت.