گروه بورس کالا- در هفت روز اخیر آمریکای جنوبی و چین بالاترین نرخ را برای بیلت صادراتی پیشنهاد کرده و کشورهای CIS ارزان‌ترین نرخ را به بازارهای جهانی ارائه کردند.
طی هفت روزگذشته آمریکای جنوبی بیلت را با نرخ ۹۳۰ تا ۹۵۰دلار به صورت FOB پیشنهاد داد.

تاریخ این پیشنهاد 18 نوامبر است.همچنین چین نیز بیلت خود را برای فروش در بازارهای صادراتی با نرخ 605 تا 610دلار به صورت FOB پیشنهاد کرد.کشورهای CIS بیلت را با نرخ 350 تا 370دلار در هر تن پیشنهاد کردند. تاریخ این پیشنهاد نرخ 24 نوامبر است. ترکیه نیز بیلت خود را با نرخ 350 تا 360دلار به بازارهای خاورمیانه پیشنهاد کرد. فروش این محصول نیز به صورت FOB است.
بیلت در بازار داخلی ترکیه ۱۰ تا ۲۰دلار، بالاتر از قیمت پیشنهادی برای صادرات معادل ۳۷۰ تا ۳۹۰دلار در هر تن است، در حالی‌که نرخ بیلت وارداتی به ترکیه بین ۳۹۰ تا ۴۰۰دلار در هر تن است البته تحویل آن به صورت CFR صورت می‌گیرد.
نوسان قیمت بیلت در بورس‌فلزات لندن
گروه بورس کالا- قیمت بیلت این روزها در بورس‌فلزات لندن با نوسان همراه شده است، اما نرخ بیلت در این بورس همچنان از سطح بازارهای جهانی پایین‌تر است.
نرخ خرید نقدی بیلت مدیترانه در مبادلات 24 نوامبر با رشد 25دلاری به 305رسیده و با نرخ 315دلار در هر تن به فروش رسید، اما بیلت منطقه خاور دور با افت 25دلاری با نرخ 300دلار خریداری شد.بیلت منطقه خاور دور همچنین با نرخ 320دلار به صورت نقدی به فروش رسید.
خرید و فروش بیلت منطقه مدیترانه به صورت ۳ ماهه با نرخ ۳۲۰ و ۳۳۰دلار و بیلت منطقه خاور دور ۲۸۰ و ۳۰۰دلار صورت گرفت.به دلیل پایین بودن نرخ بیلت بورس‌فلزات لندن حجم مبادلاتی که در این بورس صورت می‌گیرد روز به روز در حال افزایش است.
حجم بیلت منطقه مدیترانه 24هزار و 375تن و حجم بیلت منطقه خاور دور نیز در تاریخ 24 نوامبر 3هزار و 900 تن بود.