گروه بورس کالا- قیمت انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن در تاریخ 24 نوامبر با اندکی رشد همراه بود.

بنابراین گزارش، نرخ انواع فلزات پایه بین 3 تا 275 دلار رشد داشت.
در این بین مس با رشد ۲۷۵دلاری بیشترین رشد داخلی چند روز اخیر را تجربه کرد. به طوری که تا نرخ ۸هزار دلار را نیز تجربه کرده است اما با وسعت یافتن بحران روز به روز با کاهش نرخ مواجه می‌شود.
در مبادلات 24 نوامبر پس از سپری شدن تعطیلات هفتگی رشد 275 دلاری را تجربه کرده و به 3هزار و 715 دلار رسید. فروش نقدی مس نیز 3هزار و 715 دلار و 50 سنت بود.
خرید و فروش سهام این محصول نیز در روز یاد شده با نرخ‌های نسبتا خوبی صورت گرفت. این ارقام معادل ۳هزار و ۷۵۵ و ۳هزار و ۷۵۶دلار بود.
روی و آلومینیوم در مبادلات 24 نوامبر در بورس فلزات لندن بین 2 تا 80 دلار رشد را تجربه کرد و هریک با نرخ یک‌هزار و 207 و یک‌هزار و 757 دلار و 50 سنت خریداری شدند. فروش نقدی روی و آلومینیوم نیز با نرخ یک‌هزار و 208 و یک‌هزار و 758 دلار صورت گرفت. قلع نیز در مبادلات 24 نوامبر رشد 100 دلاری را تجربه کرده و با نرخ 11هزار و 950 دلار خریداری شد. فروش این محصول نیز 11هزار و 955 دلار بود.
نیکل تنها فلزی بود که در مبادلات تاریخ یاد شده بدون تغییر، روی رقم ۱۰هزار و یکصد دلار باقی ماند.
سرب و آلیاژ آلومینیوم نیز به ترتیب با تجربه افت 28 و 5 دلاری روی ارقام یک‌هزار و 189 و یک‌هزار و 315 دلار در هر تن بسته شدند.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۲۴ نوامبر معادل ۹۰هزار و ۷۲۰ تن آلیاژ آلومینیوم، یک‌میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۲۵ تن آلومینیوم، ۲۸۴ هزار و ۴۰۰ تن مس، ۴۱ هزار و ۳۰۰ تن سرب، ۶۲هزار و ۱۴۸ تن نیکل، ۴هزار و ۲۹۰ تن قلع، ۱۹۰ هزار و ۶۵۰ تن روی بود که از این مقدار ۹۰هزار و ۷۲۰ تن آلیاژ آلومینیوم، یک میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۲۵ تن آلومینیوم، ۲۸۱هزار و ۴۵۰ تن مس، ۴۰هزار تن سرب، ۶۱هزار و ۳۲۶تن نیکل، ۳ هزار و ۸۶۵ تن قلع و ۱۸ هزار و ۸۷۵ تن روی مورد مبادله قرار گرفت.