معامله 159‌‌‌میلیارد ریال کالا در تالار نقره‌ای

گروه بورس کالا- دیروز در شرکت بورس کالای ایران، ۱۴‌هزار و ۴۹۰ تن انواع کالا شامل فولاد، مس، آلومینیوم، قیر، ذرت و کنجاله دانه‌‌‌های روغنی به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۳ میلیون و۵۴هزار ریال در رینگ داخلی داد وستد شد.

بر اساس این گزارش، در رینگ محصولات فلزی جمعا ۶‌‌‌هزار و ۶۹۰ تن فولاد، مس و آلومینیوم به ارزش ۱۲۶ ‌‌‌میلیارد و ۷۳۶‌‌‌‌‌میلیون و ۸۴۰‌‌‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت. در رینگ داخلی محصولات پتروشیمی نیز جمعا ۷‌‌‌هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر به ارزش ۳۲‌‌‌میلیارد و ۵۰‌‌‌‌‌میلیون و ۵۰۰‌‌‌هزار ریال داد و ستد شد. رینگ کشاورزی نیز شاهد معامله ۳۰۰ تن ذرت و کنجاله به ارزش یک‌‌‌میلیارد و ۱۶‌‌‌‌‌میلیون و ۲۰۰هزار ریال بود.

رینگ محصولات فلزی

در رینگ محصولات فلزی، ۴‌‌‌هزار و ۴۸۰ تن فولاد به صورت نقدی در ۳ رینگ معاملاتی به ارزش ۳۶میلیارد و ۳۸۳میلیون ریال داد و ستد شد. براساس این گزارش در روز یکشنبه ۴۷۰ تن شمش آلیاژی آلومینیوم در ۶ رینگ معاملاتی جداگانه به صورت نقدی به ارزش ۱۳‌‌‌میلیارد و ۳۴۶‌‌‌‌‌میلیون و ۱۰۰‌‌‌هزار ریال داد و ستد شد. همچنین در گروه محصولات مسی نیز، یک‌‌‌هزار و ۷۴۰ تن مس مفتول و کاتد در سه رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۷۷‌‌‌میلیارد و ۷‌‌‌‌‌میلیون و ۷۴۰‌‌‌هزار ریال به صورت نقدی معامله شد.

رینگ محصولات پتروشیمی

این گزارش حاکی است، در رینگ داخلی محصولات پتروشیمی در گروه قیر، ۷‌‌‌هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر به صورت نقدی در ۴ رینگ معاملاتی داخلی به ارزش ۳۲‌‌‌میلیارد و ۵۰‌‌‌‌‌میلیون و ۵۰۰‌‌‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

رینگ محصولات کشاورزی

در رینگ محصولات کشاورزی در گروه کنجاله، ۱۰۵ تن کنجاله سویا پلیت به ارزش ۴۶۷‌‌‌‌‌میلیون و ۶۵۰‌‌‌هزار ریال مورد معامله قرار گرفت. در این رینگ همچنین ۱۹۵ تن ذرت به ارزش ۵۴۸‌‌‌‌‌میلیون و ۵۵۰‌‌‌هزار ریال داد‌و‌ستد شد.