گروه بورس کالا- عضو هیات‌ پذیرش بورس کالا از پذیرش «پلی‌استایرن» در بورس کالای ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بورس کالا، جلسه هیات‌ پذیرش بورس کالای ایران برای پذیرش پنج محصول جدید تشکیل شد که در نهایت اعضای این هیات با پذیرش «پلی‌استایرن» در بورس کالای ایران موافقت کردند.

عضو هیات‌ پذیرش بورس کالای ایران گفت: در این نشست درخصوص وضعیت محصول پلی استایرن در بازارهای داخلی و جهانی، تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و تاثیر آن در بورس کالای ایران بحث و تبادل نظر شد. مهرزاد نامداری در مورد وضعیت پلی‌استایرن در بازار ایران اظهار داشت: این محصول هم اکنون در داخل کشور تولید و از خارج کشور نیز وارد می‌شود که امیدواریم با قیمت مطلوبی به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی در مورد پذیرش چهار محصول «استایرن بوتادین رابر» (SBR)، «پلی وینل کلراید» (p.v.c)، «اسید سولفوریک» و «متانول» در بورس کالای ایران افزود: در نشست آتی هیات‌پذیرش درباره پذیرش این محصولات تصمیم‌گیری خواهد شد. عضو هیات‌پذیرش بورس کالای ایران در مورد پذیرش محصولات جدید در قرارداد معاملات آتی (فیوچر) گفت: هنوز درخواست جدیدی به هیات ‌پذیرش بورس کالا ارسال نشده است. نامداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر معاملات طلا، کاتد و مفتول مس در قرارداد معاملات آتی (فیوچر) انجام می‌شود. فیوچر فعالیت خود را اول تیر ماه امسال با معامله شمش طلای یک اونسی در بورس کالای ایران آغاز کرد.