گروه بورس کالا- در معاملات پانزدهم سپتامبر، نرخ انواع فلزات غیرآهنی کاهش یافت.

بنابراین گزارش در بورس فلزات لندن نوسان قیمت‌ها در روز مورد بررسی، ۳۰ تا ۱۰۲۷ دلار بود و فلز مس که به بالای ۷هزار دلار رشد کرده بود مجددا با ۲۱۷دلار کاهش، به رقم ۶هزار دلار رسید و هر تن با نرخ ۶هزار و ۸۷۹دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۶هزار و ۸۷۸ دلار بود. آلیاژ آلومینیوم که کمترین کاهش را داشت با افت ۳۰دلاری، ۲هزار و ۲۳۰دلار معامله شد. قیمت خرید نقدی این فلز ۲هزار و ۲۲۹دلار بود. آلومینیوم ۶۵دلار کاهش داشت و بدین ترتیب هر تن از آن با نرخ ۲هزار و ۵۱۸دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲هزار و ۵۱۷دلار بود.
سرب 82دلار رشد کرد و با قیمت خرید نقدی یک‌هزار و 803دلار معامله شد. فروش نقدی این کالا یک‌هزار و 803 دلار و 50سنت بود. نیکل یک‌هزار و 27دلار کاهش یافته و با نرخ 17هزار و 900دلار معامله شد. بر این اساس قیمت خرید نقدی آن نیز 17هزار و 890دلار به ثبت رسید.
قلع ۴۹۰دلار کاهش یافت و بدین ترتیب با نرخ ۱۸هزار و ۶۶۰دلار به عنوان فروش نقدی و ۱۸هزار و ۶۵۵دلار به عنوان خرید نقدی معامله شد.
روی 86دلار و 50سنت کاهش داشت و در نتیجه هر تن از آن با نرخ یک‌هزار و 716دلار و یک‌هزار و 715دلار به ترتیب به عنوان فروش و خرید نقدی معامله شد.
موجودی فلز در بورس فلزات لندن ۷۲هزار و ۳۴۰تن آلیاژ آلومینیوم، یک‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۷۵ تن آلومینیوم، ۲۰۴هزار و ۳۵۰ تن مس، ۷۳هزار و ۵۷۵تن سرب، ۵۱هزار و ۳۷۲تن نیکل، ۱۵۸هزار و ۸۰۰تن روی به ثبت رسید که از این مقدار ۷۲هزار و ۱۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، یک‌میلیون و ۱۶۶هزار و ۳۷۵تن آلومینیوم، ۱۸۶هزار و ۱۵۰تن مس، ۶۴هزار و ۸۷۵تن سرب، ۵۰هزار و ۵۷۴تن نیکل، ۴هزار و ۹۲۵ تن قلع و ۱۵۱هزار و ۶۵۰تن روی مورد معامله قرار گرفت.